//
کدخبر: ۳۰۱۲۲۷ //

‍ دستگیری سارق حرفه ای وسایل نقلیه در "کنگاور"

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای در شهرستان "کنگاور" و کشف 22 فقره سرقت از وی خبر داد.

‍ دستگیری سارق حرفه ای وسایل نقلیه در "کنگاور"

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت خودرو و قطعات آن در شهر "کنگاور"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب 22 فقره سرقت، گفت: این فرد عنوان کرد در هفته های اخیر مرتکب 10 فقره سرقت وسایل نقلیه شامل 9 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو و همچنین 12 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، سردار جاویدان با بیان اینکه 4 مالخر نیز با فرد سارق همکاری می کردند، گفت: این افراد خودرو و موتورسیکلت های سرقتی را اوراق کرده و به فروش می رساندند که در ادامه آنها نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

وی همچنین از معرفی سارق و مالخران دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: تعدادی از موتورسیکلت ها و قطعات سرقتی به صاحبان آنها تحویل شده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان و با اشاره به کاهش 37 درصدی وقوع سرقت در کنگاور طی 11 ماه سپری شده از سال، گفت: در همین راستا کشفیات سرقت نیز 160 درصد و دستگیری سارقان 125 درصد رشد داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان