//
کدخبر: ۳۰۱۱۰۳ //

ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به بوشهر با سختگیری اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: ممنوعیت در ورود خودروهای شخصی غیر بومی به بوشهر با سختگیری بسیار در ورودی‌های این شهرستان اعمال می‌شود.

ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به بوشهر با سختگیری اعمال می‌شود

سرهنگ جابر پاپری روز شنبه، اعلام کرد: از روز شنبه تا ظهر چهارشنبه ممنوعیت ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرستان بوشهر و از ظهر چهارشنبه تا پایان روز جمعه این ممنوعیت برای تمامی ورودی‌های شمالی، جنوبی و مرکز این استان اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: با افزایش روند شیوع کرونا بویژه در استان‌های پیرامون بوشهر، بر اساس تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، شهرستان بوشهر در میان شهرهای داراری ممنوعیت برای ورود خودروهای شخصی غیر بومی قرار گرفت، و مسافران خاطی بویژه در روزهای پایانی هفته از ورودی شهر برگردانده می‌شوند و رانندگانی که به این قانون بی‌توجه باشند، اعمال قانون خواهند شد.

پاپری با بیان اینکه هر چند با آغاز این ممنوعیت‌ها حجم این خودروها در ورودی‌ها شهرستان و استان بوشهر کاهش چشمگیری داشته است، گفت: پلیس در ورودی‌های این استان هیچ مماشاتی نسبت به رانندگان خودروهای غیر بومی ندارند و این قانون را با جدیت اجرا می‌کند، بنابراین از مردم سراسر کشور تقاضا می‌شود از سفر به بوشهر در زمان حاضر پرهیز کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس پلیس راه استان بوشهر اعلام کرد: همچنین محدودیت تردد شبانه در سطح شهر به قوت پابرجاست و آمد و شد در ساعت‌های ۲۱ شب تا ۳ صبح ممنوع است و متخلفان جریمه می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان