//
کدخبر: ۳۰۰۶۲۵ //
نماینده شهرستان سرپلذهاب در شورای اسلامی استان کرمانشاه:

بازگشایی بازارچه تیله کوه سبب رونق اقتصادی و اشتغال خواهد شد

نماینده مردم شهرستان سرپل‌ذهاب در شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت:عدم بازگشایی بازارچه تیله کوه، زیان هایی به همراه دارد و بازگشایی این بازارچه سبب رونق اقتصادی و اشتغالزایی خواهد شد.

بازگشایی بازارچه تیله کوه سبب رونق اقتصادی و اشتغال خواهد شد

نماینده مردم شهرستان سرپل‌ذهاب در شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات استاندار کرمانشاه در بحث زلزله سرپل ذهاب، خطاب به وی گفت: انتظار داریم، مهندس بازوند به عنوان نماینده عالی دولت در استان به شهر سرپل‌ذهاب و نیازهای مردم زلزله‌زده توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش فرتاک نیوز، محمد رحمانی‌زاده با اشاره به نیازهای مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، اظهار کرد : عدم بازگشایی بازارچه تیله کوه، زیان هایی به همراه دارد و بازگشایی این بازارچه سبب رونق اقتصادی و اشتغالزایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت : امهال وام‌ها هنوز در سیستم بانک‌ها اجرایی نشده است و این در حالی است که مردم مجبور هستند جریمه دیرکرد پرداخت کنند.

رحمانی‌زاده با اشاره به طرح گرمسیری بیان داشت: ۷۵۰۰ هکتار  اراضی در سامانه‌ی گرمسیری جا مانده است.

وی در خصوص واگذاری زمین به مستاجرین نیز افزود: هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته که انتظار داریم توجه ویژه ای صورت گیرد.

photo_2021-02-23_13-14-42

رحمانی‌زاده در ادامه با اشاره به استعفای دو عضو شورای شهر سرپل‌ذهاب نیز گفت: از اول دی‌ماه تاکنون هیچ‌گونه جلسه ای در شورا تشکیل نگردیده است و در تصویب بودجه و عوارض بهای خدمات هیچ اقدامی صورت نگرفته و بلاتکلیف است.

در ادامه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز اظهار داشت: امسال براساس تعهد سازمان برنامه و بودجه به بانک مرکزی ۵۰۰ میلیارد تومان برای امهال وام های مناطق زلزله زده در نظر گرفته شده است و صحبت‌هایی نیز در این خصوص با معاون اول رئیس جمهور انجام گرفت که ایشان هم قول مساعد داده اند.

مهندس بازوند همچنین با اشاره به حذف  ۷۵۰۰ هکتار اراضی سامانه گرمسیری نیز بیان داشت:  وزارت نیرو  تنها با ۲۵۰۰ هکتار از این اراضی موافقت کرده است.

وی در بحث شورای شهر و اینکه اختلافات پایان یابد گفت: مردم نباید نا امید شوند و ما نیز نباید بگذاریم اختلاف سلیقه شورا تبدیل به دعوای خیابانی در جامعه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان