//
کدخبر: ۳۰۰۵۳۷ //
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

کاهش آمار ازدواج در استان نگران کننده است

‍ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: کاهش آمار ازدواج در استان بسیار نگران‌کننده‌تر از آمار طلاق است و باید در این راستا اقداماتی انجام داد.

کاهش آمار ازدواج در استان نگران کننده است

فرحناز محمدی در همایش تاب‌آوری اجتماعی و معضلات جامعه اظهار داشت: برنامه‌های متعددی در مناطق حاشیه‌نشین استان از سوی بهزیستی اجرا می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به کاهش آمار طلاق در استان عنوان کرد: در گذشته استان کرمانشاه از نظر طلاق در جایگاه بالای جدول کشوری قرار داشت و اکنون به جایگاه 15 رسیده است و این نتیجه تلاش بسیاری از دستگاه و هماهنگی آنها با یکدیگر و راه‌اندازی کارگاه‌های مختلف در زمینه تاب‌آوری است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نگرانی مهمتر را کاهش آمار ازدواج در استان عنوان کرد و گفت: باید در این راستا تلاش و فرهنگ ازدواج را ترویج شود.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه با بیان اینکه این کارگاه سومین مرحله از کارگاه‌های تاب‌آوری است افزود: بازی کردن والدین با کودکان جزوی از تربیت محسوب می‌شود و گاهی در بازی‌ها طوری بازی می‌کنیم که برنده بازی کودکان باشند و اجازه نمی‌دهیم شکست را تجربه کنند و این مسیر اشتباهی است.

محمدی با بیان اینکه بسیاری از افراد  رویکرد خود را تغییر داده و در مسیر تاب‌آوری اجتماعی گام برداشته‌اند عنوان کرد: مردم استان در زلزله ثابت کردند که بسیار تاب‌آور هستند و همین موضوع ثابت می‌کند ظرفیت لازم برای معرفی شدن به عنوان پایتخت تاب‌آوری کشور را دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اقدامات و مداخلات اجتماعی در مناطق زلزله‌زده اجرا شد گفت: به طور تقریبی بیش از 80000 غربالگری در مناطق زلزله‌زده انجام شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان