//
کدخبر: ۲۹۸۳۳۵ //

راهپیمایی خودرویی و موتوری۲۲ بهمن در مسیرهای ۱۲ گانه تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دوربین‌های دنیا در روز ۲۲ بهمن بر روی میدان آزادی زوم هستند و مراسمات پایتخت ایران را پوشش می‌دهند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری۲۲ بهمن در مسیرهای ۱۲ گانه تهران

 حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرداری منطقه ۹ در حضور تمامی نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی، اظهار کرد: ۱۲ مسیر راه‌پیمایی در تهران پا برجا است و تمامی مسیر به شکل خودرویی و موتوری انجام می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با بیان اینکه به هیچ عنوان حضور مردم به طور پیاده و تجمع نداریم، گفت: تمام مراسم دهه‌فجر در شهر و شهرستان‌های استان تهران بدون حضور و تجمع مردم برگزار می‌شود، اما تریبون ما تعطیل نیست و رسانه‌ها با قدرت این حضور خودرویی و موتوری را پوشش می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دوربین‌های دنیا در روز ۲۲ بهمن بر روی میدان آزادی زوم هستند و مراسمات پایتخت ایران را پوشش می‌دهند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه کار مراسم دهه‌فجر تعطیلی ندارد، خاطرنشان کرد: کارگروه‌های دهه‌فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شبانه‌روز در حال تلاش هستند و از هیچ موضوعی کوتاهی نمی‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان