//
کدخبر: ۲۹۸۰۸۲ //

دریافت مالیات از ثروتمندان در بودجه ۱۴۰۰

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: نمایندگان کمیسیون تلفیق بودجه ۳۰ مصوبه در خصوص افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌های دولت، حذف رانت دلار ۴۲۰۰ تومانی، دریافت مالیات از ثروتمندان و افزودن دو پله مالیاتی جدید و حمایت از اقشار ضعیف و متوسط جامعه داشتند.

دریافت مالیات از ثروتمندان در بودجه 1400

حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین‌شهر اظهار کرد: اشتباهی که جامعه ایرانی دارد مرتکب می‌شود کوچک شمردن مقام مادری ست.

امام‌ جمعه شاهین‌شهر با بیان این‌که زن محبوب کسی است که مورد توجه همسرش باشد، خاطرنشان کرد: مقام مادری، مقام والا و ارزشمندی است و نباید تحصیل بانوان بر مقام مادری مقدم شود.

وی گفتمان غالب در خانواده علوی را گفتمان نیکی و محبت اعضای خانواده با یکدیگر بیان کرد که هر خانواده مسلمان، با تبعیت از سیره زندگی حضرت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) می‌تواند الگوی صحیح روابط خانوادگی را بین خود و فرزندان جامه عمل بپوشاند.

هاشمی که بحث‌های خطبه نخست هفته‌های پیشین را به موضوع خانواده از نگاه دستورات دینی و الهی اختصاص داده بود این هفته نیز با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، بخشی از سیره زندگی این بانوی بزرگ بشریت را تشریح کرد.

امام‌ جمعه شاهین‌شهر مبارزه و دفاع بانوی بزرگ دو عالم را از امامت و ولایت از کارهای شاخص حضرت زهرا(س) ذکر کرد و افزود: نبی مکرم اسلام(ص) فرمودند که «هر طرف فاطمه(س) باشد حق همان طرف است» و یا «خداوند با غضب فاطمه(س) خشمناک و با خوشحالی او خشنود می‌شود»؛ این احادیث نشان می‌دهد که حضرت فاطمه(س) معیار حق است و او وظیفه خود را به ‌خوبی در دفاع از ولایت امام علی(ع) پس از رحلت رسول اکرم(ص) ایفا کرد.

وی از جمله برنامه‌های شاخص دهه مبارک فجر را در این شهر تجلیل از فعالان جبهه فرهنگی، همایش علمی فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب و یادواره شهدای شهرستان شاهین‌شهر و میمه اعلام کرد.

هاشمی از تلاش‌های کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس در اصلاح لایحه بودجه دولت قدردانی کرد و گفت: نمایندگان این کمیسیون ۳۰ مصوبه در خصوص افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌های دولت، حذف رانت دلار ۴۲۰۰ تومانی، دریافت مالیات از ثروتمندان و افزودن دو پله مالیاتی جدید و حمایت از اقشار ضعیف و متوسط جامعه داشتند.

امام‌ جمعه شاهین‌شهر بخش پایانی خطبه دوم را به تشریح جبهه‌های مقابل انقلاب اسلامی اختصاص داد.

وی ادامه داد: مکتب مادی لیبرالیسم که بشر را به پیروی از نفس اماره تشویق می‌کند آن‌چنان انسان‌های جوامع غربی را منحرف کرده است که یکی از وزاری رئیس‌جمهور جدید آمریکا در مراسم معرفی خود با وقاحت می‌گوید که هم‌جنس‌باز است.  

به گزارش فرتاک نیوز، هاشمی اضافه کرد: غرب‌گراها در داخل که از روی تعمد یا جهالت به دنبال سلطه استکبار بر ملت ایران هستند و ملت ایران را از در خودکفایی و تولید قدرت ناامید می‌کنند از جمله عوامل جبهه مقابل نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

امام‌ جمعه شاهین‌شهر در ادامه مطرح کرد: عده‌ای دیگر، کسانی هستند که از نظام جمهوری اسلامی بریده‌اند، این دسته نگاه حداقلی به اسلام واقعی دارند و به دنبال تحمیل فرآورده‌ای غربی بر جامعه ایرانی هستند.

وی در پایان تصریح کرد که وظیفه جریان انقلابی در مقابل جبهه استکبار و جریان رسانه‌ای غرب، استقامت، صبر، تبیین ارزش‌های ناب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان