//
کدخبر: ۲۹۶۴۷۳ //

‍ دستگیری زورگیران محله گلریزان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 2 سارق زورگیر خبر داد که چندی پیش اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و کیف یکی از شهروندان در محله گلریزان کرده بودند.

‍ دستگیری زورگیران محله گلریزان در کرمانشاه

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد زورگیری در محله گلریزان کرمانشاه که 2 فرد زورگیر به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال یکی از شهروندان کرده بودند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: به دنبال این اتفاق ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه به سرعت اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود را آغاز کرده و توانستند مخفیگاه هر 2 زورگیر را شناسایی کنند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران پس از اطمنیان از حضور سارقان زورگیر در مخفیگاه خود هماهنگی های لازم را با دستگاه قضائی به عمل آورده و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به مواجه حضوری زورگیران با مالباختگان، یادآوری کرد: این افراد به 2 فقره زورگیری اعتراف کردند.

وی در پایان و با اشاره به انتشار کلیپ این زورگیری در فضای مجازی، گفت: مبارزه با سارقان و خصوصا افراد زورگیر همواره از اولویت های پلیس کرمانشاه بوده و در همین راستا نیز طی هفته اخیر بیش از 10 نفر از افراد شرور و زورگیر دستگیر شده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان