//
کدخبر: ۲۹۶۲۴۸ //
بامحوریت تعدیل روشنایی معابر و مقابله با برق‌های غیر مجاز و رمز ارزها؛

اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه برق استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: بامحوریت تعدیل روشنایی معابر و مقابله با برق‌های غیر مجاز و رمز ارزها شرکت توزیع نیروی برق استان اقدام به تعمیرات و بهینه سازی شبکه برق به صورت فراگیر کرده است.


اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه برق استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در آغاز اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی  شبکه برق که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر برگزار شد، بیان داشت: این اقدام، بامحوریت تعدیل روشنایی معابر و مقابله با برق های غیر مجاز و رمز ارزها ۲5 و ۲6 دی ماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه، در حال انجام است.

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس امید علی مراتی در این باره عنوان کرد: بهینه سازی و تعمیرات شبکه برق در محورهای چهار گانه استان درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در هر محور یک شهرستان یا امور  به عنوان مرکز این اقدام انتخاب شده است، گفت: این اقدام فراگیر در امور برق جنوب شهر کرمانشاه و شهرستان های جوانرود، اسلام آباد غرب و هرسین با حضور ۱۰۰ نفر در ۲۵ اکیپ و  با ۳۰ دستگاه خودرو در حال انجام است.

مهندس مرآتی هدف از اجرای این اقدام را تعدیل روشنایی معابر، اصلاح انشعاب و جمع آوری مراکز رمز ارزهای غیر مجاز عنوان کرد و گفت: حذف کانون های خطر در شبکه های توزیع برق و رفع مخاطرات جامعه از دیگر اهداف این اقدام است.

وی با اشاره به صرفه جویی در مصرف برق و گاز، یکی از محورهای تعمیرات شبکه را اجرای طرح های اصلاحی شبکه بامحوریت تعدیل روشنایی معابر عنوان کرد و گفت: یک در میان نمودن شبکه های روشنایی معابر و جمع آوری برق های غیرمجاز در راستای کمک به کاهش پیک برق انجام می گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به موضوع رمز ارزها تصریح کرد: شناسایی و جمع آوری ماینرهای رمز ارزهای غیرمجاز به عنوان انشعاب گیری غیرمجاز یکی از موردهای این اقدام اخیر است که متخلفین این موضوع به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی در راستای جلوگیری از انشعابات غیر مجاز از اصلاح شبکه با استفاده از کابل های خودنگهدار خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهارداشت: با توجه به ابلاغ شرکت توانیر هماهنگی‌های لازم با سازمان حمل و نقل پایانه و راهداری برای جاده ها ی سطح استان و شهرداری ها برای عملیات های درون شهری انجام گرفته است.

وی در پایان از مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه خواست تا با صرفه جویی 10 درصدی مصرف برق و گاز و کاهش حداقل1 تا 2 درجه از دمای منازل و محل کار خود، از خاموشی های احتمالی جلوگیری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان