//
کدخبر: ۲۹۶۱۱۵ //

واژگونی خودرو پژو پارس در یاسوج یک کشته و ۲ زخمی در پی داشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودرو پژو پارس در نزدیکی زندان مرکزی یاسوج یک کشته و ۲ زخمی بر جا گذاشت.

واژگونی خودرو پژو پارس در یاسوج یک کشته و ۲ زخمی در پی داشت

جهانبخش وحدت نژاد روز چهارشنبه اظهار داشت: خبر واژگونی خودرو پژو پارس حدود ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه طی تماس مردمی به اورژانس ۱۱۵ یاسوج اعلام شد. 

وی افزود: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شدت سانحه، یک نفر از سرنشینان خودرو پارس در دم جان باخت.

به گزارش فرتاک نیوز، وحدت نژاد عنوان کرد: ۲ نفر مصدوم دیگر بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان