//
کدخبر: ۲۹۵۵۱۱ //

آیت الله جنتی کتب خود را به حرم حضرت معصومه(س) اهدا کرد

رئیس مجلس خبرگان رهبری در حاشیه اهدای کتب خود به کتابخانه حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: تعداد بسیار کمی از کتب که احتمال می‌دهم به آن‌ها احتیاج پیدا کنم را نگه داشتم هر چند آن‌ها را هم در آخر باید به کتابخانه آستان اهداء کنم تا مورد استفاده آقایان، علما و طلابی قرار گیرد که به خاطرگرانی و نداشتن توانایی مالی در تهیه کتب به کتابخانه مراجعه می‌کنند.

آیت الله جنتی کتب خود را به حرم حضرت معصومه(س) اهدا کرد

آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با حضور در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت بخشی از کتاب‌های شخصی خود را به کتابخانه آستان مقدس اهدا کرد.

آیت‌الله جنتی طی سخنانی در این رابطه اظهار کرد: این کتاب‌هایی که به کتابخانه حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تقدیم می‌کنم را در زمان احتیاج، تهیه می‌کردم، هر چند دستم خیلی باز نبود و در حد توانم کتاب‌های مورد احتیاج که بیشتر کتاب‌های علمی نیز بودند را می‌خریدم و در منزل نگه‌داری و در فرصت مناسب مطالعه می‌کردم.

وی ادامه داد: تعداد بسیار کمی از کتب که احتمال می‌دهم به آن‌ها احتیاج پیدا کنم را نگه داشتم هر چند آن‌ها را هم در آخر باید به کتابخانه آستان اهداء کنم تا مورد استفاده آقایان، علما و طلابی قرار گیرد که به خاطرگرانی و نداشتن توانایی مالی در تهیه کتب به کتابخانه حرم مطهر مراجعه می‌کنند. به امید خدا که این کار از باقیات الصالحاتی باشد که برای من بماند و مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: این کتاب‌ها ناقابل است اما کرم خداوند متعال زیاد است؛ «یَقْبَلُ الْیَسِیرَ، وَیَعْفُو عَنِ الْکَثِیرِ»، عمل اندک را می‌پذیرد و از گناه بسیار در می‌گذرد، من با همه وجودم اعتراف می‌کنم عملم کافی و قابل نیست اما کرم و و رحمت واسعه خدا زیاد است، امیدوارم خداوند ما را هم از صالحین قرار دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان