//
کدخبر: ۲۹۵۴۷۳ //

توسعه زیرساختهای مخابراتی دراستان کرمانشاه

زیرساختهای مخابراتی بیش ازپیش دراستان کرمانشاه توسعه می یابد.

توسعه زیرساختهای مخابراتی دراستان کرمانشاه

حمیدرضا امیری، معاون شبکه ی مخابرات منطقه کرمانشاه از جزئیات خدمات فنی ومخابراتی از جمله  راه اندازی  وتوسعه 7 کافونوری و 15 مینی کافو در سطح استان کرمانشاه خبر داد .

معاونت شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه به نقش تاثیرگذاراین اقدام فنی درارائه خدمات کمی وکیفی بیشتر به مشترکین اشاره کرد وافزود: مشترکان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت کافو نوری، از پهنای باند به مراتب بالاتر و همچنین ارتباط با کیفیت بهتری نسبت به کافوی مسی بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشترکان مخابرات استان کرمانشاه از سرویس های مختلفی از جمله اینترنت و اینترانت اختصاصی، تلفن ثابت، PTP ، PTMP و MPLS  و سرویس FTTH برروی بستر فیبر نوری استفاده می‌کنند.

معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه دربخش دیگری از سخنانش افزود: تجهیزات کافوی نوری در شهرستانهای صحنه، اسلام آباد غرب، روستای چشمه سفید و در سطح شهرستان کرمانشاه در محدوده مراکز مخابراتی فجر و بعثت در حال توسعه، راه اندازی و بهره برداری می باشد .

حمیدرضا امیری یادآور شد: فیبرنوری دارای ویژگیهایی ازجمله کیفیت و پهنای باند بالا، قابلیت اطمینان و ایمنی، مقاومت بالاتر در برابر رطوبت و انعطاف‌ پذیری است که به همین دلیل طول زمان بهره‌برداری و استفاده از آنها نسبت به سیم‌های مسی بسیاربیشتر است.

وی با اشاره به فراهم ساختن شرایط برای توسعه شبکه کابل در شهرستانهای روانسر و هرسین و همچنین توسعه FTTH در شهرک صنعتی بیستون گفت:  تمامی تلاش ما در حوزه ی شبکه مخابرات، فراهم آوردن امکان ارتباطی پرسرعت و با کیفیت با مناسب ترین قیمت وبهره مندشدن مشترکین عزیز در کمترین زمان ممکن است .

امیری در ادامه همچنین از آغاز واگذاری فیبرخانگی به روستای دوریسان پاوه خبر داد و تاکید کرد، با توجه به توریستی بودن و وجود نقاط گردشگری در منطقه اورامانات و شهرستان پاوه و همچنین امکان ثبت جهانی این منطقه زیبا و توریستی،مخابرات منطقه کرمانشاه نگاه ویژه ای برای ارتقا ارتباط اینترنت ،تلفن ثابت  و تلفن همراه دراین منطقه دارد .

 وی درحوزه ارتباطات سیار  از توسعه و راه اندازی 48 سایت BTS با استفاده از تکنولوژی فیبر نوری وهمچنین پروژه فیبرنوری درمناطق روستائی (USO) به طول 60 کیلومتر در سطح استان خبر داد  و خاطر نشان کرد، با بهره برداری از این امکانات در بخش ارتباطات سیار شاهد افزایش کیفیت و سرعت سرویسهای شبکه همراه خواهیم بود.

وی جمع کل اعتبارات  هزینه شده برای این پروژه ها را مبلغ 110 میلیارد ریال اعلام کرد که با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکاران در بخشهای مختلف به منظور توسعه شبکه ارتباطی استان هزینه گردیده است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان