//
کدخبر: ۲۹۴۶۴۶ //

بازداشت زن زورگیر/ راننده پراید مورد ضرب و شتم این زن هم قرار گرفته بود

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که به عنوان مسافر، سوار خودروهای مسافر بری می شد و با اعمال خشونت وجوه نقد رانندگان را سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.

بازداشت زن زورگیر/ راننده پراید مورد ضرب و شتم این زن هم قرار گرفته بود

سرهنگ کیومرث حسنوند روز یکشنبه در این باره بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری زنی از راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید و ضرب و شتم راننده آن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز، وی عنوان کرد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند زن سارق مسافرنما را ساعاتی پس از سرقت در محدوده سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف ۱۲ میلیون تومان وجه نقد و دو قبضه سلاح سرد از سارق، افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۳۵ آزادی به ۱۰ فقره زورگیری در محدوده استاد معین معترف شد.

این مقام انتظامی گفت: شناسایی مال باختگان و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد.

 حسنوند به رانندگان مسافربری توصیه کرد: از سوار کردن مسافرهای مشکوک و بین راهی خودداری کنید، در صورت مواجه شدن با سارقان از انجام اعمال خودسرانه خودداری کرده و موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف کلاهبرداری و دستگیری متهم متواری خبر داد و گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.   

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال بیان داشت: ۲۱تیر ماه پرونده ای با موضوع کلاهبرداری و خیانت در امانت از بازپرسی دادسرای ناحیه ۳ تهران برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به  پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود: در ابتدا از شاکی که خانم جوانی بود، در خصوص موضوع کلاهبرداری تحقیق که اظهار داشت شخصی به نام کاظم با صحبت های فریبنده تحت عنوان سرمایه گذاری در بورس و ارز خارجی پس از جلب اعتماد او مبلغ ۳۳ میلیون تومان وجه نقد را از وی دریافت کرده و همچنین به خاطر اعتمادی که وی پیدا کرده بود، کارت عابر بانکش را برای واریز سود مبلغ سرمایه گذاری شده، در اختیار متهم قرار داده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم  با پول های شاکی طلا و ارز برای خودش خریده است و  اکنون متواری است.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی شد، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در تعقیب و گریز پلیسی پس از شلیک پلیس، خبر داد و گفت: کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه بیان داشت: ۲۶ آذر ماه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه پنجم پلیس آگاهی برای کشف پرونده سرقت های متهم به اسم سیروس و همچنین دستگیری همدست وی به نام جمشید راهی یکی از شهرستان های جنوب غربی تهران می شوند.

وی عنوان کرد: در ساعت ۱۲:۲۰ حین گشتزنی در یکی از خیابان های آن شهرستان، جمشید را با یک دستگاه خودرو پژو پارس مشاهده می کنند که بلافاصله پلاک خودرو استعلام و معلوم می شود دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۸۱ عوارضی است.

 رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی  با اشاره به اینکه در همین حین متهم متوجه حضور کارآگاهان در نزدیکی خود شده بود، ابراز داشت: کارآگاهان در ادامه برای متوقف کردن خودرو دستور توقف خودرو را اعلام ولی متهم بدون توجه به فرمان های پلیسی با حرکات مخاطره آمیز قصد متواری شدن از محل را داشت که کارآگاهان برای جلوگیری از ورود خسارت مالی و جانی به شهروندان چند تیر شلیک و موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

 دولتخواه با اشاره به اینکه متهم به ۱۰ فقره سرقت خودرو با همکاری همدستش معترف شد، افزود: دستگیری متهم دوم پرونده و کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان