//
کدخبر: ۲۹۳۹۳۹ //

معاون استانداری کرمانشاه: پروتکل‌های بهداشتی در آزمون استخدامی با دقت رعایت شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تاکید کرد: تمامی دانشگاه‌ها و ادارات ذیربط در برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی باید دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

معاون استانداری کرمانشاه: پروتکل‌های بهداشتی در آزمون استخدامی با دقت رعایت شود

افشین کریمی، امروز(9 دی) در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی اظهار داشت: آمادگی کامل در استان برای برگزاری این آزمون وجود دارد و طی روزهای پنچشنبه و جمعه همین هفته بیش از 14 هزار نفر داوطلب در استان در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در برگزاری این آزمون تصریح کرد: تمامی دستگاه های ذیربط در برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی باید دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و ضرورت دارد که تمامی این موارد به صورت ویژه پیگیری شود.

وی گفت: ضرورت دارد بزودی جلسه ای با حضور مدیران ذیربط و همچنین مسئولین دانشگاه ها با مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور رعایت هر چه بهتر و دقیق تر پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

کریمی ادامه داد: حتماً باید برنامه های مشخص برای کنترل ورود و خروج داوطلبین و جلوگیری از هرگونه تجمع که مغایر با پروتکل های بهداشتی است، تدوین و اجرایی شود تا داوطلبین با فاصله و رعایت نکات بهداشتی به محل های آزمون مراجعه داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه های ذیربط باید نهایت اهتمام و تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بکار گیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان