//
کدخبر: ۲۹۲۳۳۱ //

افزایش خدمت‌رسانی به مردم با همدلی همه اجزای حکومت

استاندار خراسان شمالی گفت: در کنار نماینده ولی فقیه و با همدلی همه اجزای حاکمیت خدمت‌رسانی به مردم را افزایش می‌دهیم.

افزایش خدمت‌رسانی به مردم با همدلی همه اجزای حکومت

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی، شامگاه ۲۷ آذرماه، در دیدار با نماینده ولی فقیه استان، گفت: نگاه حاج شیخ رضا نوری نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بجنورد به موضوعات، نظام و حاکمیت بسیار ارزشمند است که همین امر موجبات خیر و برکت در استان را فراهم خواهد آورد.

به گزارش فرتاک نیوز،  وی با اشاره به اینکه اجزای حاکمیت و عوامل اجرایی استان همیشه و در همه حال هم‌افزایی و همدلی خود را ثابت کرده‌اند، اظهار کرد: امام جمعه جدید بجنورد فردی مسلط به تمام امور استان، آسیب‌ها و دارای نگاهی توام با اخلاق‌مداری است و تمام این نقاط قوت موجب می‌شود تا بر مبنای همین تکیه‌گاه مسیر خود را در استان طی کنیم.

وی افزود: امیدواریم در کنار شما و عوامل اجرایی استان کارها را بر اساس کمترین خطا، افزایش خدمات‌رسانی به مردم و در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری و دولت انجام دهیم.

حجت‌الاسلام نوری نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات و اقدامات شایسته استاندار جهادی در استان، اظهار کرد: خط‌ مشی و روند فعالیت استاندار خراسان شمالی و اداره استان به‌گونه‌ای است که مجموعه مدیریتی استان بیشتر به کار می‌پردازد و از حاشیه‌سازی‌ها و مسائل جانبی به دور است.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری‌های استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون موضوعاتی نظیر انتخاب فرمانداران، روند تصمیم‌گیری در عرصه انتخابات و اقدامات انجام‌شده در سایر بخش‌های استان فارغ از حاشیه بوده و این مسئله افراد را به کار و تلاش بیشتر ترغیب می‌کند.

حجت‌الاسلام نوری با تأکید بر حمایت از تصمیمات اصولی اتخاذشده در مجموعه مدیریتی استان، اظهار کرد: در این راستا باید حمایت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها برای پیشرفت استان باشد نه اینکه دیدگاه‌های شخصی و جناحی خود را ترجیح دهیم.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تیم مدیریتی همراه استاندار افزود:امیدواریم با این مجموعه بتوانیم استان خراسان شمالی را بیش از پیش در کشور مطرح نماییم و در شاخص‌های مختلف به رتبه‌های برتر دست یابیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۳۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان