//
کدخبر: ۲۹۱۸۱۷ //

یافتن فرد مفقود شده در بهمن گلمکان توسط امدادگران و کوهنوردان اعزامی

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: پس از چهار روز جستجو بالاخره جسد بی جان فرد مفقود شده در بهمن گلمکان توسط امدادگران و کوهنوردان اعزامی پیدا شد.

یافتن فرد مفقود شده در بهمن گلمکان توسط امدادگران و کوهنوردان اعزامی

به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی، دکتر سید مجتبی احمدی اظهار کرد: در چهارمین روز تجسس برای یافتن علاالدین رحمتی که از ظهر روز جمعه دچار حادثه شده و در زیر بهمن ارتفاعات سیاه سنگ رشته کوههای بینالود گرفتار شده بود توسط امدادگران و کوهنوردان اعزامی پیدا شد.

وی افزود: در پی اعلام ریزش بهمن عصر جمعه در قله سیاه سنگ کلاته قیاس گلمکان چناران و گرفتار شدن یک نفر در زیر بهمن، تیم‌هایی متشکل از اعضای جمعیت هلال احمر و کوهنوردان هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی با همراهی بسیج منطقه به محل حادثه در رشته کوه های بینالود اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: پس از چهار روز تجسس و برپایی کمپ و شب مانی در منطقه ساعت ۱۴:۳۰ ظهر امروز دوشنبه بالاخره پیکر بی جان وی از زیر انبوهی از برف بیرون کشیده شد.

به گزارش فرتاک نیوز، دکتر سید مجتبی احمدی بیان کرد: معاون امداد و نجات هلال احمر استان امروز شخصا مدیریت میدانی عملیات را به عهده گرفت که بالاخره پس از چهار روز جستجو، با وجود برف بسیار و برودت هوا، پیکر این فرد رویت شده و هم اکنون عملیات انتقال پیکر این فرد به منطقه امن در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان