//
کدخبر: ۲۹۱۶۴۵ //

‍ سرپرست جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه منصوب شد

طی حکمی از طرف مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشور و با حضور معاون برنامه ریزی ، مدیر کل امور استانها و مدیر حراست شرکت خدمات حمایتی کشور ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ،مدیران و کارشناسان شرکت خدمات حمایتی و... سهراب مصطفی بعنوان سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه منصوب شد.

‍ سرپرست جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه منصوب شد

در ابتدای این مراسم تکریم و معارفه ،مهندس نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تغییر تحول در سطوح مدیریتی باعث پویایی سیستم های اداری می شود و تنها اثر ماندگار در دوران مدیریتی هر شخص ،رضایت مندی جامعه مخاطب از اقدامات صورت گرفته است.

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس حاتمی در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از توفیقات کشاورزی کرمانشاه طی برنامه ۳ ساله توسعه پرداخت.

مهندس حاتمی در ادامه با تشکر از زحمات گودرز حیاتی مدیر پیشین شرکت خدمات حمایتی ،برای سهراب مصطفی مدیر جدید این شرکت آرزوی توفیق نمود.

در ادامه این مراسم معاون برنامه ریزی شرکت خدمات حمایتی کشور ضمن اشاره به دوران مدیریتی افراد گفت ؛ مدیران می بایست با تلاش و کوشش نسبت به ارائه خدمت به مردم اقدام نمایند و این تغییر و تحولات باید زمینه خدمت بهتر و بیشتر را فراهم نماید و در این راستا هدف رضایت خلق خدا و خداوند متعال است و در این راه مهم مدیران می بایست عاشق کار باشند تا موفق شوند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات گودرز حیاتی ،طی حکمی از طرف مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشور ،سهراب مصطفی بعنوان مدیر جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه منصوب شد.

پیش از این گودرز حیاتی مسئولیت این شرکت در استان کرمانشاه را عهده دار بود

photo_2020-12-13_14-59-09

photo_2020-12-13_14-59-16

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان