//
کدخبر: ۲۹۰۹۷۶ //

پایان قدرت‌نمایی دو شرورمسلح درجوادیه تهرانپارس

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو شرور مسلحی خبر داد که با سلاح سرد ضمن شکستن شیشه‌های چند خودرو باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند.

پایان قدرت‌نمایی دو شرورمسلح درجوادیه تهرانپارس

سرکلانترچهارم پلیس پیشگیری از دستگیری 2 شرور خبر داد که با ایجاد ‌سر و صدا و تخریب شیشه‌های خودرو، نظم عمومی را برهم زده بودند.

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ " منصور حمیدوند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع درگیری و شرارت و قدرت نمایی دو شرور با سلاح سرد در شرق تهران که با شکستن شیشه های چند دستگاه خودرو موجب ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیری آنان به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران با استفاده از شگرد های خاص پلیسی هویت هر دو شرور را شناسایی و متعاقب آن مخفیگاه آنان را شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه هردو متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کردند، عنوان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حمیدوند با اشاره به اینکه با هرگونه اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم و هنجارشکنی موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان