//
کدخبر: ۲۹۰۶۴۰ //

هموطنان با شماره گیری ۱۴۱ از وضعیت راه ها مطلع شوند

معاون فنی و نظارت بر راه های فرعی وروستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از هموطنان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها و رخدادهای جاده ای، با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

هموطنان با شماره گیری ۱۴۱ از وضعیت راه ها مطلع شوند

سید زاهدین چشمه خاور معاون فنی و نظارت بر راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سامانه ۱۴۱، سامانه ای است که با بهره مندی از تمامی امکانات ارتباطی رایج اعم از: تلفن، نمابر، پیامک و اینترنت می‌تواند به عموم افراد جامعه در سطوح گوناگون از لحاظ میزان آگاهی و نیاز کاربری، اطلاعات مورد نیاز را در زمینه راه های کشور ارائه کند.

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت:  شماره سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای برای اطلاع رسانی از آخرین وضعیت راه ها، رخدادهای جاده ای، بسته یا باز بودن محورهای مواصلاتی و دریافت نظرات و شکایات درباره مشکلات حمل و نقل کالا و مسافر می باشد.

وی در ادامه افزود: سالجاری تاکنون ۶۱۱ مورد شکایت حوزه حمل و نقل بار و مسافر به سامانه ۱۴۱ رسیده است.

چشمه خاور بیان کرد: از ۶۱۱ شکایت مطرح شده، ۱۹ مورد مربوط به حمل و نقل مسافر و ۵۹۲ مورد حوزه حمل و نقل کالا بوده که ۳۰۵ شکایت مختومه و رسیدگی شده  و تعداد ۳۰۶ مورد درحال رسیدگی می باشد.

مهندس چشمه خاور معاون فنی و نظارت بر راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان افزود: هموطنان می توانند با تماس، نصب اپلیکشن ۱۴۱ و یا مراجعه به سایت www.141.ir از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آگاه شوند و یا نظرات و مشکلات خود را با این سامانه بصورت ۲۴ ساعته مطرح نمایند.

photo_2020-12-06_13-00-24

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان