//
کدخبر: ۲۹۰۰۲۸ //

حضور گرگ‌‌ها در سقز؛ مردم مراقب باشند

مسئول روابط‌عمومی اداره حفاظت محیط زیست سقز گفت: در شب‌های اخیر چند قلاده گرگ در محلات حاشیه از جملە قوخ، فاز یک فرهنگیان، گولان و حتی مرکز شهر سقز مشاهده است.

حضور گرگ‌‌ها در سقز؛ مردم مراقب باشند

به نقل از روابط‌عمومی محیط‌زیست استان کردستان، آکو محمدی با بیان اینکه در شب‌های اخیر چند قلاده گرگ در محلات حاشیه از جملە قوخ، فاز یک فرهنگیان، گولان و حتی مرکز این شهر مشاهده است، اظهار داشت: مردم به‌ویژه هنگام تردد در شب بیشتر مراقب باشند.

وی با بیان اینکه بعد از بارش سنگین برف و نبود غذا، ورود گرگ یا وحوش دیگر به مناطق شهری، طبیعی است، گفت: مردم هنگام گذاشتن زباله در معابر عمومی به‌ویژه در شب هوشیار باشند و اگر احیاناً گرگ یا وحوش دیگری مشاهده کردند کاری انجام نداده و سریعاً با شماره تلفن 36222766  تماس گرفته تا محیط بانان برای دور کردن وحوش از مناطق مسکونی اقدام کنند. 

به گزارش فرتاک نیوز، مسئول روابط‌عمومی اداره حفاظت محیط زیست سقز از شهروندان سقزی خواست در ساعات پایانی شب و ابتدای صبح از ترددهای غیرضروری در حاشیه شهر خودداری کرده و در صورت مشاهده اینگونه حیوانات از هر برخورد تهاجمی یا حساسیت بر انگیز پرهیز کنند تا آسیبی متوجه آنها نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان