//
کدخبر: ۲۸۸۸۹۶ //
گامی بلند با همکاری شهرداری برای توسعه بسکتبال کرمانشاه؛

اولین زمین بسکتبال خیابانی کرمانشاه در پارک معلم احداث می شود

هیات بسکتبال استان‌ و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، برای توسعه ورزش بسکتبال، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در شهر و ایجاد زیرساخت های بستکبال خیابانی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

اولین زمین بسکتبال خیابانی کرمانشاه در پارک معلم احداث می شود

در نشست تبادل تفاهم نامه که با حضور عبدالمالکی معاون فرهنگی شهردار، کرم احمدیان رئیس هیئت بسکتبال استان و حشمتیان رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، طرفین پیرامون توسعه بسکتبال شهر به جمع بندی رسیده و تفاهم نامه نهایی به امضا رسید.

به گزارش فرتاک نیوز، معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه، ترویج هر چه بیشتر رشته ورزشی بسکتبال در سطح جامعه، کمک به همگانی شدن این ورزش در فضاهای شهری و امکان بهره مندی پرسنل شهرداری، شناسایی استعدادها، شرکت در مسابقات درون و خارج از استان با نام شهرداری و ایجاد زیرساخت های لازم راه اندازی بسکتبال خیابانی را از اهداف انعقاد این تفاهم نامه بر شمرد.

مهدی عبدالمالکی خاطرنشان ساخت: توجه به زیرساخت های ورزش شهروندی و ارتقای این ورزش از برنامه های پیش روی شهرداری است که در اولین گام با همکاری هیئت بسکتبال و با محوریت اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مدیریت منطقه ۲ شهرداری در پارک معلم، اولین زمین بسکتبال خیابانی آماده می گردد.

وی افزود: برای سایر رشته های ورزشی دیگر نیز برنامه هایی در نظر داریم که در تداوم این مسیر، پیست های دوچرخه سورای شهر در حال باز پیرایی است که دغدغه ی علاقه مندان به این رشته می باشد.

تفاهم نامه مذکور در ۷ ماده و برای مدت ۲ سال به امضای طرفین رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان