//
کدخبر: ۲۸۸۱۳۹ //

دولت برنامه حمایتی از اصناف ارائه کند

رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه با اشاره به شرایط سخت معیشتی اصناف در این شهرستان گفت: از ستاد کرونا تقاضا داریم تا روزانه اجازه فعالیت دو ساعته مغازه‌ها را صادر کند.

دولت برنامه حمایتی از اصناف ارائه کند

بهنام کیا رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه با اشاره به اعمال تعطیلی و محدودیت‌ها برای صنوف این شهرستان اظهار کرد: تعطیلی و ایجاد محدودیت در راستای مقابله با کرونا مورد تایید است ولی سوالی که ایجاد می‌شود آن است که آیا دولت برای حل مشکلات معیشتی، امرار ومعاش، پرداخت اجاره وحق بیمه، آب، گاز، برق، مالیات و حقوق کارگران صنوف برنامه‌ای اندیشیده است؟

وی ادامه داد: اگر اداره یا سازمانی تعطیل شود حقوق کارکنان پرداخت می‌شود اما در طرف دیگر اصنافی که مجبور به تعطیلی مغا‌زه‌های خود شده‌اند از حمایت جدی‌ دولت برخوردار نیستند.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه بیان کرد: بهتر است دولت، قبل از اقدامات تعطیلی صنوف تدبیری بیاندیشد تا نگرانی صنوف بابت امرار معاش و تامین هزینه‌های سنگین اجاره بها، چک‌های پرداختی و... برطرف شود.

کیا گفت: نگران اصناف شهرستان فیروزکوه که کم‌جمعیت‌ترین شهرستان استان است هستیم چراکه بسیاری از اجناس به صورت اقساطی خرید و فروش می‌شوند در حالی که پرداخت حقوق‌ها بصورت ماهیانه و سر موعد است.

وی در پایان تصریح کرد: از مسؤولان محترم خواهشمندیم به صورت پاره وقت و حداقل روزانه به مدت دو ساعت اجازه دهند صنوف برای دریافت اقساط درب واحدهای خود را باز کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان