//
کدخبر: ۲۸۷۸۴۴ //
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

پررنگ ترین مسئولیت ارتش تامین امنیت کشور است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از نوار مرزی غرب کشور گفت: قسمت پررنگ تر ماموریت ارتش بحث امنیتی است و تامین امنیت کشور در مقابل دشمن و اشرار بسیار مقدس است.

پررنگ ترین مسئولیت ارتش تامین امنیت کشور است

امیرسرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از  نوار مرزی غرب کشور در جمع فرماندهان و کارکنان مستقر در خطوط مرزی اظهار داشت: اولویت مهم ما حفظ ، مراقبت شبانه روزی و تامین امنیت مرزهاست.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: تمام انتصابات و ملاک ارزیابی ما برای فرماندهان عمل به سه اصل «ولایتمداری، عدالت محوری، شایسته سالاری» و اجرای طرح های  ۲۸ گانه لبیک است و ما در طرح های لبیک از زمان تولد یک فرزند را تا ازدواج  او برنامه‌ریزی و طرح ریزی کرده ایم.

امیر حیدری تصریح کرد :مأموریت ما امنیتی ، دفاعی است و قسمت پررنگ تر این ماموریت بحث امنیتی است که تامین امنیت کشور در مقابل دشمن و اشرار بسیار مقدس است.

ایشان بیان داشت: دشمن امنیت، اقتصاد و فرهنگ ما را نشانه گرفته است که باید در مقابل این تهدیدات مقابله و پاسخگو باشیم.

 وی گفت: مراقبت از مرز را در قالب طرح های ۱۲ گانه  برای فرماندهان و تمامی کارکنان ترسیم کرده ایم ، همه  ما موظف هستیم در چارچوب آیین نامه مراقبت از مرزها گام برداریم .

 فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: تا زمانی که نیروهای مسلح و ارتش در مرزها استقرار دارند مردم در امنیت کامل بسر خواهند برد .

photo_2020-11-17_18-21-32

photo_2020-11-17_18-21-34

photo_2020-11-17_18-21-37

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان