//
کدخبر: ۲۸۷۳۸۸ //

شهردار تهران: جایی که چنار قدیمی داریم یعنی محله قدیمی است

شهردار تهران بر توجه به فضای سبز مناطق ۹ و ۱۰ تاکید کرد و گفت: چنارهای تهران شناسنامه تهران هستند.

شهردار تهران: جایی که چنار قدیمی داریم یعنی محله قدیمی است

پیروز حناچی ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ با اشاره به لغو برنامه افتتاحیه اظهار کرد: دوستان‌مان برای برگزاری مراسم افتتاحیه چادر زده بودند، اما به دلیل شرایط کرونایی نسبتا حاد تهران و در راستای فاصله گذاری اجتماعی این مراسم را لغو کردم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با بیان این‌که امروز ۳۰ پروژه در منطقه ۱۰ افتتاح می‌شود، گفت: علاوه بر افتتاح دو بوستان، افتتاح یک درمانگاه محلی و ساماندهی خیابان شهید دعوتی از جمله پروژه‌های مهم امروز است.

وی با بیان این‌که خیابان شهید دعوتی یک پروژه محلی در محله بریانک و در نزدیکی هفت چنار است، اظهار کرد: چنارهای تهران شناسنامه تهران هستند و جایی که چنار قدیمی داریم یعنی محله قدیمی است.

وی با بیان این‌که امیدواریم با افتتاح این پروژه‌های محله محور رضایت خدا و مردم را جلب کرده باشیم، اضافه کرد: پروژه‌های محله‌محور که در مقیاس محله انجام می‌شود با نظر مردم، شورایاری و شهرداری منطقه و ناحیه تعیین شده که هم مطالبات مردم را پاسخ می‌دهد و هم در راستای ارتقاء کیفیت محلات نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی با بیان این‌که مناطق ۹ و ۱۰ تراکم بالای نفر و خانوار در هر هکتار دارند که این مساله سبب می‌شود ارائه خدمات محلی با مشکل روبه‌رو شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات این مناطق نبود فضای سبز کافی است که ما برنامه‌هایی برای رفع این مشکل داریم. هرچند که براساس استاندارد به ازای هر ساکن، ۱۵ مترمربع باید فضای سبز در محلات باشد، اما در نظر داریم تا در مقیاس طرح جامع و تفضیلی این مشکل را حل کنیم چرا که بهسازی فضای شهری تغییر مستقیم و غیرمستقیمی بر روی کیفیت زندگی مردم دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان