//
کدخبر: ۲۸۷۲۴۳ //

حضور ۲ استاد دانشگاه اسفراین در میان دانشمندان برتر جهان

دکتر محمد حاتمی و دکتر علی خرسند زاک، اعضای هیات علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین در لیست دو درصد دانشمندان برتر جهان به استناد گزارش متخصصان دانشگاه استنفورد قرار گرفتند.

حضور ۲ استاد دانشگاه اسفراین در میان دانشمندان برتر جهان

به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین بر اساس گزارش تیم متخصصان دانشگاه استنفورد به سرپرستی پروفسور John P. A. Ioannidis نام بیش از صدهزار دانشمند برتر جهان در حوزه‌های مختلف در زمره‌ی دانشمندان برتر ۲% جهان قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز، در این گزارش که در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ در مجله PLOS به چاپ رسیده است، نام دو عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در آن مشاهده می‌شود.

دکتر محمد حاتمی (دانشیار گروه مهندسی مکانیک) با رتبه ۳۷۶ و دکتر علی خرسندزاک (دانشیار گروه فیزیک) با رتبه ۳۶۹۸ پژوهشگران برتر استان خراسان شمالی و مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در این لیست به دلیل استنادات بالای مقالات تحقیقی و سهم بسزایی که در پیشرفت حوزه‌های تخصصی داشته‌اند دیده می‌شوند.

یادآوری می‌شود گزارش تهیه‌شده لیستی از دانشمندان را شامل می‌شود که مقالات منتشرشده آن‌ها، پیشرفت درزمینه‌های مربوطه را تسریع و بر بهره‌وری سایر پژوهش‌گران نیز تأثیر بسزایی داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۲۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان