//
کدخبر: ۲۸۷۱۸۲ //

۹ تن قند احتکار شده از یک انبار در دلفان کشف شد

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دلفان از کشف ۹ تن قندر احتکار شده از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

 ۹ تن قند احتکار شده از یک انبار در دلفان کشف شد

رضا رضایی امروز ۲۲ آبان‌ماه، اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی و بازرسین اداره صمت و اتاق اصناف دلفان محل دپوی مقادیری قابل توجه قند احتکاری در یکی از انبارهای حومه شهر دلفان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این محل مقدار ۹ تن قند احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رضایی افزود: ۱۰ واحد صنفی این شهرستان به دلیل نقض محدودیت‌های اعلام شده و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا شناسایی و پلمب شد.

رئیس اداره صمت دلفان اضافه کرد: بازار دلفان همچنان تعطیل است و چنانچه اصناف غیرمشمول مصوبه تعطیلی، نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی‌توجه باشند برخورد جدی و قانونی در قبال آنان نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در دلفان ادامه داد: باتوجه به شرایط فوق بحرانی شهرستان، نظارت بر فعالیت اصناف و تعطیلی بازار به‌صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

رضایی گفت: باوجود اعلام تعطیلی بازار اما برخی اصناف فعالیت و مردم نیز بدون توجه به خطر کرونا همچنان در مراکز خرید حضور داشتند که با تشدید نظارت‌ها، نسبت به این تخلفات برخورد قضایی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان