//
کدخبر: ۲۸۴۹۳۹ //

محمد هادی صحرایی به عنوان رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه معرفی شد

آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه بر گزار شد.

محمد هادی صحرایی به عنوان رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه معرفی شد

آیین تکریم و معارفه حسن موحد رییس پیشین سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه و محمد هادی صحرابی رییس جدید این سازمان امروز (هفتم آبان ماه ۹۹) به ریاست سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) برگزار شد.

حسن موحد رییس پیشین سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز در نبرد رسانه‌ای با دنیای استکبار خبر و پیام حقانیت ما را به جهان می‌رساند که فضیلت رسانه‌ای خبرنگار است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ موحد افزود: بسیج رسانه در استان کرمانشاه همزمان با دولت جدید شروع به کار کرد و امروز یک سازمان کارآمد و تاثیرگذار است که جمعی از نخبگان رسانه‌ای در این مجموعه فعالیت و تعامل دارند.

 وی از جمله اقدامات انجام شده در این سازمان را برگزاری جلسات با حضور نخبگان ،برجستگان  و فعالان رسانه‌ای، برگزاری جشنواره‌ای رسانه‌ای ابوذر که تبدیل به برند ارزشی شد و در دوره سوم ۱۱۵۰ اثر  به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که استان کرمانشاه ۳ مقام از ۹ مقام در عرصه ملی را از آن خود کرد ، بزرگداشت روز خبرنگار و تبدیل آن به رویداد خبری و رسانه‌ای، بزرگداشت یادواره شهدا و سالروز شهدای رسانه ، دیدار با جانبازان و شهدای رسانه، اعطای وام به ۳۲ نفر از اعضای بسیج رسانه،  ایجاد کانون‌های رسانه‌ای، برگزاری کلاسهای مقدماتی و پیشرفته خبرنگاری  ،فن بیان و سخنوری در پنج دوره که دو برابر میانگین ابلاغی بوده، همچنین ایجاد موج سواد رسانه‌ای در مساجد و ادارات، برگزاری ۱۴ اردوی جهادی ارزشمند، برگزاری نهضت مومنانه اصحاب رسانه و توزیع بسته های معیشتی در دو نوبت با الویت اصحاب رسانه که در نوبت اول  ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش سه میلیون ریال و در نوبت دوم ۲۵۰ بسته به ارزش۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین خانوارها توزیع شد، همچنین برنامه مهر تحصیلی در جهت تامین نیاز فرزندان زندانیان و رزمایش اصحاب رسانه در جهت بازتاب نشر اخبار فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص)، عنوان کرد.

photo_2020-10-28_10-45-15

در ادامه این مراسم محمد هادی صحرایی رییس جدید این سازمان نیز گفت: بسیج رسانه باید خانه دوم اهالی رسانه باشد و هر رسانه‌ای در جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند خود را صاحب کار بداند.

 وی افزود : اهدف و برنامه های کلان ما با رفع بیماری کرونا؛ ۱- تمرکز بر حل مشکلات مردم وصنوف رسانه‌ای،۲- برداشتن بار از دوش نظام در عرصه‌های سلبی و ایجابی  و۳- توان افزایی اصحاب رسانه در همه صنوف کرمانشاه خواهد بود.

 صحرایی تصریح کرد: با توجه به پیشینه بسیار خوب کرمانشاه واینکه در بحث مطبوعات و رسانه‌ها و در زمینه هنرهای نمایشی، مطبوعات  و هنرهای تجسمی همیشه جلودار بوده است توان افزایی را انجام خواهیم داد و با فعال کردن هیئت‌های اندیشه ورز و سرکشی منظم به اصحاب رسانه، همدلی و همکاری و هم‌افزایی را بیش از پیش با اصحاب رسانه ایجاد خواهیم نمود.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان