//
کدخبر: ۲۸۴۱۱۵ //
رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه:

پارک جنگلی سراب قنبر نیازمند حضور سرمایه گذار است / ۴۰ هکتار از این پارک جنگل کاری شده است

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: پارک جنگلی سراب قنبر نیازمند حضور سرمایه گذار است و سرمایه گذاری در این پروژه سود فراوانی برای سرمایه گذاران خواهد داشت.

پارک جنگلی سراب  قنبر نیازمند حضور سرمایه گذار است / ۴۰ هکتار از این پارک جنگل کاری شده است

 فرامرز رحمتی زاده رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه سراب قنبر از جمله پروژه هایی است که باعث دلگرمی مردم منطقه می شود.

رحمتی زاده افزود: تعهد ما در پارک جنگلی سراب قنبر جنگل کاری و نگهداری این درختان به نحو احسنت است که در این زمینه درخت کاری به طور کامل انجام شده و هیچگونه تغییر کاربری را نمیتوان در این پروژه اعمال کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،رییس سازمان سیما،منظر وفضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه به طول۱۶۴ هکتار از سال ۹۵ آغاز شده و هم اکنون ۴۰ هکتار از این پروژه جنگل کاری شده است  و مابقی نیز برای زون هان تعریف شده شامل تفریحی، تفرجی،فرهنگی و اسکان موقت در نظر گرفته شده که در این زمینه نیازمند حضور سرمایه گذار هستیم.

ایشان بیان داشت: قطعا سرمایه گذاری در این پروژه سود فراوانی برای سرمایه گذاران خواهد داشت زیرا در قسمت جنوب شهر کرمانشاه پروژه ای به این وسعت نداریم.

77

رحمتی زاده افزود: این پروژه شامل ۵/۵ کیلومتر راه‌ دسترسی اصلی است که تا کنون ۲ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده است که برای ادامه طرح نیاز به حمایت استانداری برای تامین اعتبار این پروژه داریم.

وی اعتبار صرف شده در بحث درختکاری مسیر را ۱/۵میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۲۱ هزار اصله درخت در ۱۲ گونه شامل،کاج،سرو نقره ای، درختان خزان پذیر و ۱/۵هکتار نیز بلوط در این مسیر کاشته شده است.

رحمتی زاده تنها مشکلی این پروژه را تامین منابع آبی دانست و افزود:هم اکنون تمام درخت ها با تانکر، آبرسانی می شوند که نیازمند حمایت شرکت آب و استانداری در این زمینه هستیم.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان