//
کدخبر: ۲۸۳۷۲۵ //
مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه خبر داد:

پیگیری الکترونیکی کردن کرایه تاکسی و اتوبوس شهر کرمانشاه/ طراحی نرم افزار شناسایی مکان حریق / راه اندازی پهباد شناسایی ساخت و ساز های غیر مجاز در آینده نزدیک

مدیر عامل سازمان فاوا (فن آوری اطلاعات و ارتباطات) شهرداری کرمانشاه از پیگیری الکترونیکی کردن کرایه های تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه خبر داد.

پیگیری الکترونیکی کردن کرایه تاکسی و اتوبوس شهر کرمانشاه/ طراحی نرم افزار شناسایی مکان حریق / راه اندازی پهباد شناسایی ساخت و ساز های غیر مجاز در آینده نزدیک

نشست خبری سازمان "فاوا" فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه امروز ( ۲۸ مهرماه ۹۹) با اصحاب رسانه برگزار شد.

 به گزارش فرتاک نیوز؛ دکتر محمدرضا لطفی مدیر عامل سازمان فاوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت : زیرساخت‌های شبکه رادیویی و امکانات اینترنتی شهرداری و معاونت های شهرداری کرمانشاه به شبکه داخلی متصل هستند که پشتیبانی و ارتقاء این شبکه بر عهده حوزه معاونت نرم افزار هوشمند است و کار این شبکه ها را انجام میدهد و خرید و تجهیز سیستم کامپیوتری مناطق و امنیت و تعمیر و نگهداری آنها نیز بر عهده ماست.

دکتر لطفی افزود: در حوزه مالی شهرداری نرم افزاری به شکل سیستم یکپارچه راه اندازی شده و نظام بودجه شهرداری و مدیریتی را تحت کنترل قرار گرفته و مکانیزه کردن احکام پرسنلی و تغییر حقوق به صورت سیستمی ارتقا و پیاده سازی شده است.

وی از دیگر اقدامات این سازمان را ساماندهی قرار گرفتن دکل های مخابراتی را درحوزه شهری،  عنوان کرد و گفت: با ساماندهی دکل های مخابراتی اپراتورهای مختلف در سطح شهر در کنار هم قرار نمی گیرند.

 لطفی تصریح کرد :حوزه معاونت زیر ساخت شبکه ۵۵ دیش دارد که در اثر صاعقه سوخت هم اکنون سیستم صاعقه گیر در این مکان نصب شده و شدید ترین صاعقه ها نیز به این شبکه خسارتی وارد نمیکند.

مدیر عامل سازمان فاوا در ادامه بیان داشت: شهرداری کرمانشاه ۴۰ کیلومتر فیبر نوری دارد که در زمینه نظارت تصویری استفاده میشود در راستای کنترل کیفیت اینترنت و ایجاد امنیت شبکه های داخلی قصد داریم ‌۱۱۰ کیلومتر فیبر نوری را راه اندازی نماییم که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد  کا در صورت راه اندازی ادارات و سازمانهای زیادی میتوانند به سیستم هوشمند متصل شوند

photo_2020-10-19_14-37-42

ایشان همچنین از  مشارکت سازمان حمل و نقل مسافر،سازمان مشارکت های مردمی و سازمان فاوا برای پیگیری الکترونیکی کردن کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت:فراخوان این طرح داده شده و در صورت راه اندازی مردم میتوانند با استفاده از کیف پول الکترونیکی کرایه خود را پرداخت نمایند.

مدیر عامل سازمان فاوا همچنین گفت: با همکاری سازمان آتش نشانی در حال راه اندازی طرحی برای شناسایی مکان حریق هستیم که با اعلام حریق از سوی شهروندان مکان حریق شناسایی میشود و آتش نشانان سریعتر برای اطفا حریق به محل مورد نظر خواهند رسید.

لطفی در پایان گفت:یکی از مشکلات عمده شهرداری در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز در اماکن محصور شده است که در صددیم با راه اندازی پهبادی که نرم افزار ساخت و ساز غیر مجاز را شناسایی می کند این اماکن را شناسایی نماییم که این طرح هنوز به مرحله تایید نرسیده است.

 

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان