//
کدخبر: ۲۸۲۴۹۵ //

بحران کرونا در البرز

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: بیشترین تعداد بستری‌ بیماران کرونایی را از ابتدا تاکنون در ۲۴ ساعت گذشته داشتیم.

بحران کرونا در البرز

مهرداد بابایی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های استان البرز اظهار کرد: متأسفانه استان البرز در شرایط قرمز کرونایی به سر می‌برد و در روزهای اخیر شرایط سخت‌تر شده و رکوردهایی را داشتیم که در طول شیوع کرونا از ابتدا تاکنون این تعداد بالا را تجربه نکرده بودیم

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ نفر به دلیل کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند که تعداد کل بستری‌های ما ۶۸۹ نفر است که بیشترین تعداد بستری‌ها را از ابتدا تاکنون در ۲۴ ساعت گذشته داشتیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر هیچ شهرستان سفیدی در استان نداریم و این امر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دوچندان می‌کند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی در پایان متذکر شد: با توجه به فصلی که در آن هستیم و سرمای هوا نیز زودتر از سالیان گذشته شروع شده است همین امر عامل افزایش شیوع بیماری‌های ویروسی دیگر و گسترش کرونا می‌شود، بنابراین از مردم خواهشمندم برای حفاظت از جان خود و خانواده‌شان پروتکل‌های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان