//
کدخبر: ۲۸۱۹۴۹ //

استاندار آذربایجان غربی از رفع مشکلات به وجود آمده در ارومیه برای تامین نان خبر داد

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی استان در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰۴ درصد تحقق یافته است، گفت: برای تحقق کامل درآمدهای مالیاتی ضمن شناسایی مودیان جدید باید مانع فرارهای مالیاتی شد.

استاندار آذربایجان غربی از رفع مشکلات به وجود آمده در ارومیه برای تامین نان خبر داد

محمدمهدی شهریاری شامگاه دوشنبه ۱۴ مهر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه افزود: با وجود ظرفیت های منحصربفرد معدنی در استان متاسفانه هنوز معادن در اقتصاد آذربایجان غربی نقش خود را به درستی ایفا نکرده اند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: برای بهره مندی از ظرفیت معادن در شکوفایی اقتصادی استان از جمله اشتغال باید بستر و حمایت لازم از سرمایه گذاری صورت بگیرد. هنوز نتوانسته ایم به خوبی داشته های معدنی استان را معرفی کنیم.

شهریاری گفت: با اکتشافات صورت گرفته معادن جدیدی در بخش طلا و فلزات گرانبها در برخی نقاط استان شناسایی شده است. ایمیدرو حمایت لازم از معادن تکاب را ندارد و این امر باعث شده تا ظرفیت های این منطقه مغفول بماند.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: به هیچ وجه قابل قبول نیست که در تکاب به عنوان غنی ترین شهر معدنی ایران، این حجم از محرومیت وجود داشته باشد.

شهریاری در خصوص سرمایه گذاری های قانونی در بستر دریاچه ارومیه نیز گفت: ظرفیت های قانونی در این حوزه وجود دارد که در صورت حمایت می تواند سرمایه گذاری های کلانی را به همراه داشته باشد. محیط زیست حمایت لازم را در این خصوص ندارد.

مقام عالی استان در خصوص مشکلات به وجود آمده در ارومیه برای تامین نان نیز گفت: شایعاتی توسط برخی نانوایان و افراد سودجو برای گران کردن نان در سطح شهر و فضای مجازی شکل گرفته که جای هیچ نگرانی نیست.

شهریاری افزود: ضمن عذرخواهی از مردم بابت مشکلات به وجود آمده، سهمیه آرد نانوایی ها را افزایش دادیم و به زودی هم این مسئله برطرف می شود.

وی گفت: از مردم انتظار داریم به شایعات توجه نکنند و با بردباری نسبت به رفع مشکل در یکی دو روز آینده اطمینان خاطر داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان