//
کدخبر: ۲۸۰۲۹ //

میزان مشارکت مردم استان خراسان‌شمالی در انتخابات اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: با توجه به حضور پرشور مردم در دقایق پایانی انتخابات و ازدحام جمعیت مقابل برخی شعب، صندوق‌های سیار به کمک شعب اخذ رأی می‌آیند.

میزان مشارکت مردم استان خراسان‌شمالی در انتخابات اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدتقی ایرانی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گذشت بیش از 5 ساعت  از پایان زمان قانونی رأی‌گیری، هنوز مردم استان برای مشارکت در انتخابات به شعب اخذ رأی مراجعه می‌کنند.

ایرانی افزود: با توجه به حضور پرشور مردم در دقایق پایانی انتخابات و ازدحام جمعیت مقابل برخی شعب، نیروهای کمکی و صندوق‌های سیار به کمک شعب اخذ رأی می‌آیند.

وی عنوان کرد: انتخابات در سه نوبت و تا ساعت 24 امشب تمدید شده و درب شعب بسته می‌شود اما مادامی‌ که افرادی در شعب حضورداشته باشند رأی آن‌ها اخذ می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی بیان کرد: بعد از اتمام فرآیند رأی‌گیری، شمارش آراء آغاز می‌شود و اعضایی که طبق قانون در شعب حضور دارند ازجمله نماینده کاندیداها برشمارش آراء نظارت دارند.

ایرانی تأکید کرد: تا قبل از زمان فرآیند اخذ رأی و مهلت قانونی، افرادی حق گمانه‌زنی و اعلام نتایج بر اساس ظن خود را ندارند.

وی میزان مشارکت مردم خراسان شمالی در انتخابات تا این لحظه را 77 درصد اعلام و پیش‌بینی کرد: در دقایق پایانی زمان رأی‌گیری، میزان مشارکت از مرز 81 درصد عبور کند.

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان