//
کدخبر: ۲۸۰۱۸۶ //

شهدا برای امنیت کشور جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگرانی است که برای حراست از کیان ایران اسلامی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

شهدا برای امنیت کشور جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند

یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم نمادین به صدا درآمدن زنگ مقاومت در دبیرستان شاهد حمزه سید الشهدا (ع) کرمانشاه، اظهار کرد: برگزاری این نوع آیین‌ها تلنگری به خودمان است تا یادمان باشد امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگرانی است که برای حراست از کیان ایران اسلامی جانشان را در طَبق اخلاص گذاشتند.

او افزود: همواره در جنگ‌های رخ داده در گذشته، گوشه‌ای از خاک کشور به بیگانگان واگذار شده، اما در سایه از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران زمین به بیگانگان واگذار نشد.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: در جریان جنگ تحمیلی همه ابرقدرت‌ها با هم همراه شده و همه شرایط را برای در هم پیچیدن طومار انقلاب فراهم کرده بودند، اما به یاری خداوند و با از خودگذشتگی رزمندگان اسلام نتوانستند به اهداف خود برای ضربه زدن به انقلاب دست پیدا کنند.

او با اشاره به توطئه چینی گاه‌بی‌گاه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، اظهار داشت: سال گذشته و در آستانه چهل سالگی انقلاب دشمنان همه تلاششان را کردند تا نگذارند انقلاب اسلامی چهل ساله شود و حتی شعارشان این بود که انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید، اما به یاری خداوند توانستیم چهل سالگی انقلاب را به خوبی جشن بگیریم.

او اشاره‌ای هم به نقش مهم دانش‌آموزان در سال‌های دفاع مقدس داشت و گفت: خیلی از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس دانش آموزان بودند.

گفتنی است در ادامه این مراسم زنگ مقاومت نواخته و میثاق نامه دانش آموزان قرائت شد و از فرهنگیان ایثارگر و رزمنده توسط مسئولین استانی تجلیل به عمل آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان