//
کدخبر: ۲۷۹۹۴۵ //

دستگیری کارمند و دهیار فرخ آباد به دلیل اتهامات مالی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از بازداشت دهیار روستای فرخ آباد این شهرستان به دلیل اتهامات مالی خبر داد و گفت: در این خصوص علاوه بر دهیار، یکی از کارمندان دهیاری نیز بازداشت شده است.

دستگیری کارمند و دهیار فرخ آباد به دلیل اتهامات مالی

حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس، عصر امروز در جمع خبرنگاران که در سالن جلسات این مجموعه صورت گرفت، از بازداشت دهیار روستای فرخ آباد این شهرستان به دلیل اتهامات مالی خبر داد و گفت: در این خصوص علاوه بر دهیار، یکی از کارمندان دهیاری نیز بازداشت شده است.

وی افزود: تحقیقات در این پرونده که شامل اتهامات دخل و تصرف در مزایده‌ها و مناقصات دهیاری، تهدید علیه بهداشت، اخذ رشوه و کار چاق کنی ادامه دارد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ ناصرخاکی با تاکید بر حساسیت حقوق عامه برای دادسرای فردیس بیان کرد: این پرونده در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فردیس در حال رسیدگی است و با توجه به وسعت پرونده احتمال بازداشت دیگر افراد دخیل در پرونده وجود دارد. 

دادستان فردیس با هشدار به مسئولینی که سنگر  خدمتگزاری  به مردم و نظام را فرصتی برای خیانت و فساد و جمع آوری ثروت تبدیل کرده  و همچنین متخلفینی که با رانت و ارتباط با مسئولین فاسد  اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در شهر می کنند، متذکر شد: قوه قضائیه با جدیت به وظیفه ذاتی خود در مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه پرداخته و دست متخلفین را کوتاه خواهد شد و قطعا مجازات سختی در انتظار این افراد است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان