//
کدخبر: ۲۷۹۸۴۹ //

مسیر رفت‌وآمد تالش به آستارا و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در جاده‌های تالش گفت: پس از بارش سنگین باران و با توجه به آسیب‌های واردشده به پایه‌های پل بزرگ تالش مسیر رفت‌وآمد تالش به آستارا و بالعکس از امروز و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

 مسیر رفت‌وآمد تالش به آستارا و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود است

سرهنگ امیر طالبی امروز دز جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت مسیرهای ترددی در شهرستان تالش اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش شدید باران در تالش بودیم که این امر منجر به طغیان رودخانه کرگانرود و ریزش پایه‌های پل بزرگ تالش شد لذا به‌این‌علت و‌ به‌منظور حفظ جان مردم و رانندگان مسیر رفت‌وآمد تالش به آستارا و بالعکس از امروز و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با اذعان به اینکه تمامی نیروهای امدادی با تمام قوا در شهرستان تالش حضور دارند، گفت: پس از بارش سنگین باران و با توجه به آسیب‌های واردشده به تالش تمامی نیروهای پلیس راهنمایی رانندگی و همچنین نیروهای امدادی در محل حاضر بوده و در حال خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی برخی از مسیرها هستند.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان گیلان با درخواست از مردم در خصوص عدم تردد در مسیر تالش به آستارا بیان کرد: مسیر تالش به آستارا یکی از جاده‌های مهم استان است لذا با توجه به آسیب‌های واردشده و ریزش پایه‌های پل تالش از مردم درخواست دارم از تردد در این مسیر خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان