//
کدخبر: ۲۷۹۰۶۰ //

اعتراض مرغداران گوشتی استان کرمانشاه در خصوص شفاف سازی تامین و توزیع نهاده در مرغداری ها

مرغداران گوشتی استان کرمانشاه امروز ۲۴ شهریور ۹۹ در اقدامی اعتراض گونه در خصوص شفاف سازی تامین و توزیع نهاده در سازمان بازرسی استان حضور یافتند.

اعتراض مرغداران گوشتی استان کرمانشاه در خصوص شفاف سازی تامین و توزیع نهاده در مرغداری ها

با توجه به وضعیت بحرانی مرغ گوشتی در زمینه  تامین نهاده ،  نمایندگان مرغداران  گوشتی استان کرمانشاه در خصوص تامین و توزیع نهاده ها و قیمت غیر کارشناسی مرغ و محکومیت های نقدی مرغداران در سازمان  نظارت و بازرسی استان  کرمانشاه حضور یافتند و جلسه ای با حضور معاون سازمان بازرسی ، مسئول امور دام و حراست سازمان جهاد کشاورزی ، نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت ، نماینده تعزیرات و نماینده ای از اطلاعات سپاه برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ بهرام طاهری نماینده مرغداران گوشتی استان در گفتگویی اظهار داشت: در این جلسه مشکلات مرغداران مطرح شد و مقرر گردید در صورتی که مرغداران صد درصد نهاده ها را دریافت نکرده باشند مشمول بخشش محکومیت های نقدی تعزیرات بر علیه مرغداران شوند .

نماینده مرغداران گوشتی استان افزود : همچنین در این جلسه مقرر شد امور دام جهاد کشاورزی استان کرمانشاه میزان سهمیه نهاده ها، اسامی افراد دریافت کننده و زمان دریافت آن را به مرغداران گوشتی استان کرمانشاه اعلام نماید و در این زمینه شفافیت سازی انجام گیرد تا شبهه ای باقی نماند.

 طاهری در پایان با اشاره به  تشکیل  اتحادیه مرغداران استان کرمانشاه نیز تصریح کرد : با مساعدت افراد حاضر در جلسه مقرر شد اتحادیه مرغداران استان تشکیل و در این زمینه همکاری  و مساعدت لازم را با مرغداران داشته باشند.

طاهری گفت: امیدواریم با رسیدگی به مباحث مطرح شده در این جلسه  مشکلات مرغداران گوشتی در استان نیز مرتفع شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان