//
کدخبر: ۲۷۸۹۲۵ //

برگزاری نخستین جلسه شورای شهر کرمانشاه بعد از انتخاب هیئت رییسه به صورت غیر رسمی

نخستین جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه امروز (۲۳ شهریور ماه ۹۹) به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا به صورت غیر رسمی برگزار شد‌.

برگزاری نخستین جلسه شورای شهر کرمانشاه بعد از انتخاب هیئت رییسه به صورت غیر رسمی

طیب حیدری رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در ابتدای این جلسه اظهار داشت: خوشحالم از اینکه برای اولین بار در شورای اسلامی شهر کرمانشاه از یک نفر اهل سنت به عنوان هیات رییسه استفاده شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، رسول آزادی عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز گفت: طیب حیدری از شخصیت های فرهیخته و شایسته ای است و کمک به ایشان، کمک به شهر کرمانشاه است.

photo_۲۰۲۰-۰۹-۱۳_۱۸-۳۸-۵۷

در ادامه این جلسه دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه نیز که برای اولین بار در شورای اسلامی شهر کرمانشاه حضور یافته بود گفت: انشااله در مدت باقی مانده اتفاقات خوبی در شهر کرمانشاه بیفتد.

طلوعی افزود: مدیریت و پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه به این قضیه اذعان دارند که علیرغم همه مشکلات و تحریم ها  وبا وجود ویروس کرونا که کشور و شهر کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داد به لطف خدا  توانسته ایم با همدلی و صمیمیت و محبت بیش از پیش در راه آبادانی شهر کرمانشاه قدم برداریم.

photo_۲۰۲۰-۰۹-۱۳_۱۸-۳۹-۰۱

و ی تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، پروژه تله کابین و پیاده راه پارکینگ شهرداری از جمله اقدامات شهرداری در این مدت است که در ماههای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرمانشاه در ادامه بیان داشت:  امیدواریم از این به بعد بدون هیچ حاشیه و درخواست سلیقه‌ای بهتر از گذشته بتوانیم از فرصت‌های باقیمانده استفاده کنیم و با حفظ صمیمیت و وحدت با ارائه خدمات ارزنده‌ مردم را خوشحال کنیم.

photo_۲۰۲۰-۰۹-۱۳_۱۸-۳۹-۰۴

لازم به ذکر است در این جلسه آقایان احسان احسانی، رسول آزادی، سالار احمدزاده ، کامران ملکی، سید میثم موسوی اجاق و ابراهیم مرادی حضور داشتند وآقایان غلامرضا امیری ،مازیار رضایی،سید حجت اله موسوی اجاق و پیمان موسوی نیز غایبین این جلسه بودند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا جلسه به صورت غیر رسمی برگزار شد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان