//
کدخبر: ۲۷۸۵۵۹ //

‍ ‍ امنیت مرحله دوم انتخابات کرمانشاه توسط ۳ هزار نیروی پلیس تامین می شود

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو، گفت: حدود 3 هزار نیروی پلیس این وظیفه مهم را برعهده دارند.

‍ ‍ امنیت مرحله دوم انتخابات کرمانشاه توسط ۳ هزار نیروی پلیس تامین می شود

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرحله از انتخابات قرار است در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو برگزار می شود که پلیس با استقرار نیروهایش امنیت این رویداد مهم را به صورت کامل فراهم می کند.

به گزارش فرتاک نیوز، سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس، ضمن رعایت اصل بی طرفی با کسانی که قصد ایجاد تنش و نا امنی در امر انتخابات را داشته باشند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تأمین امنیت انتخابات از جمله ماموریت های مهم و حساس پلیس است و همه همکاران با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این مهم تلاش خواهند کرد تا انتخاباتی سالم و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت وجود امنیت در زمان برگزاری انتخابات، یادآوری کرد: بدون شک احساس امنیت در جریان برگزاری انتخابات مشارکت مردم را افزایش خواهد داد و خلاق آن نیز بر حضور پرشور مردم تاثیر منفی خواهد داشت.

سردار جاویدان یادآور شد: در دور اول انتخابات که اسفند سال گذشته برگزار شد پلیس کرمانشاه یکی از امن ترین فضاها را برای حضور پرشور مردم فراهم کرد و به یاری خداوند همین روند را در دور دوم نیز تکرار خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان