//
کدخبر: ۲۷۸۵۴۴ //
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه:

پروژه‌های مورد تأیید کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استانی، مشوق‌های صادراتی دریافت می‌کنند

پروژه‌هایی که پس از تائید در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استانی ، تقاضای کمک بلاعوض و کمک سود تسهیلات بانکی دارند، از طریق پرداخت مشوق‌های صادراتی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، مساعدت می‌شود.

 پروژه‌های مورد تأیید کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استانی، مشوق‌های صادراتی دریافت می‌کنند

 احسان باقرخانی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: بسته حمایتی توسعه صادرات غیرنفتی؛ با اهتمام سازمان صمت استان و مطابق با تأکید سازمان توسعه تجارت ایران، فعال می‌شود.

 باقرخانی در همین زمینه افزود: به پروژه‌هایی که پس از تائید در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استانی، تقاضای کمک بلاعوض و کمک سود تسهیلات بانکی دارند، از طریق پرداخت مشوق‌های صادراتی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، مساعدت می‌شود.

 به گزارش فرتاک نیوز،وی پروژه‌های موردنظر را: توسعه و تجهیز زیرساخت‌های مناطق مرزی استان، پایانه‌های صادراتی، مراکز نمایشگاهی، سردخانه، انبار، کانتینر یخچال دار و ... اعلام نمود و خاطرنشان ساخت: متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی؛ به مدت یک هفته (حداکثر تا تاریخ 27/6/99) درخواست‌های خود را به دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، مستقر در معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت در اداره بازرگانی خارجی، واقع در خیابان عشایر - جنب شهرداری منطقه 2 - تسلیم و رسید دریافت نمایند.

 باقرخانی همچنین گفت: طبیعی است که پروژه‌های دریافتی مورد احصاء و بررسی واقع و در دو بخش ایجاد زیرساخت‌های جدید و توسعه و تجهیز زیرساخت‌های موجود، در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، نسبت به انتخاب پیشنهادهای برتر، اقدام و مراتب به‌منظور طرح در کارگروه مشوق‌های صادراتی و تخصیص بودجه مشوق‌ها، به سازمان توسعه تجارت ایران، ارسال خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان