//
کدخبر: ۲۷۸۱۲۲ //
رییس مرکز کارشناسان رسمی استان کرمانشاه خبر داد؛

آزمون کارشناسان دادگستری ۲۰ شهریور ماه در کرمانشاه برگزار می شود

آزمون‌ ورود به حرفه کارشناسان رسمی دادگستری بیستم شهریور ماه ۹۹ همزمان با سراسر کشور در ۴۳ رشته در کرمانشاه برگزار می شود.

 آزمون کارشناسان دادگستری ۲۰ شهریور ماه در کرمانشاه برگزار می شود

رامین شیرزادی رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری درجمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری در سال ۱۳۹۱ پیرو تصویب قانون ماده ۱۸۷ برنامه سوم توسعه در جهت کوتاه کردن مسیر پرونده های قضایی که در دادگستری انباشته شده بود تشکیل شد.

وی افزود: آزمون ورود به حرفه کارشناسان دادگستری بر حسب نیاز سالی یکبار یا دوسال یکبار برگزار میگردد که امسال نیز  در ۴۳ رشته با حضور ۱۹۳۰ شرکت کننده ( ۲۷۵ نفر خانم و  ۱۶۵۵ نفر آقا ) در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،شیرزادی بیان داشت: این آزمون بیستم شهریور ماه ۹۹ به صورت همزمان با سراسر کشور در دو حوزه خواهران در (دانشگاه صنعتی)و برادران (دانشگاه رازی) صورت می گیرد.

رییس مرکز کارشناسان دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون امروز دوشنبه و سه شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته وآزمون راس ساعت ۹ صبح در حوزه های اعلام شده انجام میگردد، همچنین داوطلبین باید یکساعت زودتر از شروع آزمون در حوزه های مذکور حضور پیدا نمایند.

 ایشان افزود: آزمون ورود به حرفه کارشناسان دادگستری به مدت ۱۱۰ دقیقه با ۵۵ سوال فنی و مهندسی و ۶۵ سوال غیرفنی برگزار خواهد شد و مدت تقریبی پاسخگویی به هر سوال ۲ دقیقه است.

 وی در ادامه با اشاره به تعداد کارشناسان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری در استان کرمانشاه بیان داشت: ۳۳۰ کارشناس در ۳۴ رشته که تعدادی از آنها دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هستند که با این مرکز تعامل دارند.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان