//
کدخبر: ۲۷۷۰۷۹ //

ترافیک جاده‌های کردستان افزایش یافت

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با توجه به افزایش بار ترافیک در جاده‌های این استان رعایت تمام جوانب احتیاط حین مسافرت در این محورها از سوی رانندگان وسایل نقلیه ضروری است.

ترافیک جاده‌های کردستان افزایش یافت

سرهنگ عیسی گوهری روز شنبه اظهار داشت: با توجه به قرارگیری در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی بار ترافیک جاده‌های این استان افزایش یافته و توصیه می‌شود با توجه به شرایط کرونایی مردم سفرهای غیر ضروری خود را لغو و در صورت ضرورت حتما جوانب احتیاط را حین رانندگی رعایت کنند.

وی افزود: محورهای منتهی به شهرستان‌های مریوان (سنندج - مریوان) و بانه (سقز - بانه) جز پرترافیک‌ترین جاده‌های استان در ۴۸ ساعت گذشته بود و توصیه می‌شود رانندگان حین رانندگی تعجیل در سرعت، سبقت غیر مجاز نداشته و به تابلوهای راهنمایی جاده‌ها توجه کافی داشته باشند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان اضافه کرد: هم اکنون واژگونی بیشترین علت تصادفات جاده‌ای استان کردستان را به خود اختصاص داده که این سوانح بیشتر به علت تخطی از سرعت مطمئنه، استفاده از تلفن همراه، سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی و خستگی راننده نشات می‌گیرد.

وی همچنین توصیه کرد: با توجه به اتمام تعطیلات در روز آینده و موج بازگشت مسافران از استان به سایر مناطق،  احتمال می‌رود بر بار ترافیک جاده‌های استان افزوده شود که لازم است مسافران زودتر اقدام به بازگشت کرده و تاخیر در حرکت خود را با افزایش سرعت جبران نکنند.

طول راه های تحت پوشش پلیس راه این استان در مسیرهای بین شهری یک هزار و ۸۹۰ کیلومتر و راه های در مسیرهای روستایی نیز ۶ هزار و ۱۹۰ کیلومتر است.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان