//
کدخبر: ۲۷۶۷۰۳ //

اجرای مانور بازگشایی مدارس در کرمانشاه

مانور بازگشایی مدارس امروز(پنجم شهریور) در دبیرستان شهید چمران شهر کرمانشاه برگزار شد.

اجرای مانور بازگشایی مدارس در کرمانشاه

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: سال تحصیلی جدید در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ۱۵ شهریور در هر شرایط کرونایی( سفید، زرد و یا قرمز) آغاز خواهد شد. 

به گزارش فرتاک نیوز، یزدان پناه اضافه کرد: شیوه بازگشایی مدارس با اعلام ستادملی کرونا خواهد بود به این ترتیب که در شرایط سفید که بعید است در استان چنین وضعیتی داشته باشیم، مدارس طبق روال عادی بازگشایی خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در شرایط قرمز کرونایی آموزش ها غیرحضوری و با استفاده از شبکه شاد، تلویزیون، خودآموزها و... خواهد بود، اما در صورت زرد بودن وضعیت از حیث شیوع کرونا آموزش‌ها ترکیبی-حضوری و غیرحضوری- خواهد بود.

یزدان پناه در ادامه با اشاره به ضدعفونی مرتب مدارس در هنگام بازگشایی، گفت: تا قبل از بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور تمامی مدارس استان یکبار به طور کامل ضدعفونی خواهند شد و پس از آن نیز با هر بار حضور دانش آموزان ضدعفونی خواهند شد.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم  با اشاره به موانع و مشکلات ایجاد شده در پی شیوع کرونا، اظهار کرد: هنر انسان عبور خوب از موانع  و مشکلات است و انشالله با رعایت پروتکل های بهداشتی از مانع کرونا هم به خوبی عبور خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان