//
کدخبر: ۲۷۶۳۴۳ //

ششمین ایستگاه منطقه ای آتش نشانی سمنان افتتاح شد

ششمین ایستگاه منطقه ای آتش نشانی سمنان در زمینی به مساحت 750 مترمربع و با زیربنای 200 با هزینه بیش از پنج میلیارد تومان افتتاح شد.

ششمین ایستگاه منطقه ای آتش نشانی سمنان افتتاح شد

در اولین روز از هفته دولت با حضور ویدئو کنفرانسی آشناگر استاندار سمنان ، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان و با حضور سید محمد ناظم رضوی شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری  ایستگاه منطقه ای شماره 6 آتش نشانی سمنان افتتاح و آماده خدمت رسانی شد .

به گزارش فرتاک نیوز، سعید اسماعیل پور رییس سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان گفت : عملیات احداث و تجهیز این ایستگاه کمتر از شش ماه انجام شد و این مجموعه خدمات ایمنی خود را به مناطق غربی ، روستاهای جنوب ، محورهای مواصلاتی غرب و شهرک های خدماتی مستقر در غرب سمنان سمنان ارائه می دهد .

اسماعیل پور با اشاره به تجهیز ایستگاه به چهار خودروی مجهز آتش نشانی اظهار داشت : در این ایستگاه حدود ده نفر نیروی آتش نشان مستقر بوده و با رویکرد ویژه مجموعه مدیریت شهری به سازمان آتش‌نشانی، روزهای خوبی از نظر تجهیز ایستگاه‌ها و نیروی انسانی متخصص برای این سازمان رقم می‌خورد.

وی میزان هزینه ساخت و تجهیز این ایستگاه را 56 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت : عملیات ساخت ایستگاه آتش نشانی مسکن مهر نیز شتاب می گیرد .

سید محمد ناظم رضوی در این مراسم با ذکر پروژه های شهرداری سمنان که در هفته دولت آماده افتتاح هستند گفت :  با تلاش تمامی همکاران در مجموعه شهرداری سمنان و حمایت‌های شورای اسلامی در هفته دولت امسال 34پروژه عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف با اعتبار حدود 190 میلیارد ریال توسط شهرداری سمنان  افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

photo_2020-08-23_14-24-38

photo_2020-08-23_14-24-51

 

photo_2020-08-23_14-24-52

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان