//
کدخبر: ۲۷۶۲۳۰ //
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:

شهرداری سمنان ، سازمانی چابک و پای کار است

سید مسعود سیادتی رییس شورای اسلامی شهر سمنان و سید محمد ناظم رضوی با فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان دیدار و گفتگو کردند .

شهرداری سمنان ، سازمانی چابک و پای کار است

 در این دیدار سید محمد ناظم رضوی با اشاره به مسکوت شدن طرح تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری ها گفت : تقویت و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی باعث رونق و کارآمدی بیشتر می‌شود و در توان‌افزایی مجموعه تاثیر دارد که بر همین اساس شهرداری موضوع ساماندهی و افزایش بهره‌وری سرمایه‌های انسانی را در دستور کار قرار داده ولی با توجه به بخشنامه ارسالی عملا کاری صورت نگرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،سید مسعود سیادتی نیز با اشاره به میزان تحصیلات نیروهای شاغل در شهرداری سمنان ، جذب نیروهای متخصص را در بدنه شهرداری مهم خواند و گفت: باید به دنبال بکارگیری نخبگان و افراد صاحب مهارت و دانش به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهر و شهروندان باشیم.

در این دیدار فاطمه منصوری به مشکلات و آفت های نظام اداری اشاره کرد و افزود : بحث اصلاح نظام اداری مدتهاست که در حال پیگیری بوده و واقعیت این است که در سازمان پیچیده ترین معقوله،معقوله مدیریت منابع انسانی است بطوریکه برای جذب فرد متخصص و دارای مهارت تخصصی با چالش مواجه هستیم .

منصوری شهرداری سمنان را سازمانی چابک و پای کار خواند و گفت که این مورد در شهرداری سمنان بسیار ارزشمند است . برای پیشبرد فعالیتها باید از ساختار سازمانی چابک و نیروی متخصص بهره گرفت .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در پایان از خدمات و فعالیت های صورت گرفته در دوران ناظم رضوی شهردار سمنان تقدیر و تشکر کرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان