//
کدخبر: ۲۷۶۰۴۰ //

عاملان کلاهبرداری یک میلیاردی در کاشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری افرادی که از طریق کپی اطلاعات کارت بانکی شهروندان کاشانی به مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد .

عاملان کلاهبرداری یک میلیاردی در کاشان دستگیر شدند

 حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت:  در پی شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز، فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: طی تحقیقات گسترده پلیسی و کارهای تخصصی انجام شده مشخص شد فردی در پوشش دست فروشی سیار از اعتماد مشتریان سوء استفاده و اقدام به کپی کارت های بانکی تعدادی از مشتریان خود کرده است.

وی خاطرنشان کرد:  طی هماهنگی های انجام شده با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات پلیسی متهم بنام محمد به همراه همدستش امیرحسین دستگیر و به یگان انتظامی انتقال که در تحقیقات بعمل آمده به کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

بساطی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی بیان داشت : شهروندان مراقب باشند در خرید از افرادی که  دستگاه های کارت خوان سیار دارند ، در دام اسکیمر نیفتند و به هیچ وجه رمز کارت خود را به فروشندگان اعلام نکنند و در هنگام خرید حتما رمز مربوطه را خودشان وارد کنند همچنین رمز بانکی خود را به صورت نوبه ای عوض کرده تا از عملی شدن‌اهداف مجرمانه سایبری جلوگیری شود .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان