//
کدخبر: ۲۷۵۸۶۵ //

وزیر راه و شهرسازی: ۱۱۶ هزار نفر از جامعه کارگری در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۵۳۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که ۱۱۶ هزار نفر از آنها از جامعه کارگری بوده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی: ۱۱۶ هزار نفر از جامعه کارگری در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

محمد اسلامی عصر امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات بهسازی قطعات یک و چهار احداث تونل و تقاطع باقیمانده محور خوی ـ قطور و رازی اظهار داشت: در سفر به آذربایجان‌غربی حدود 374 کیلومتر راه شامل بزرگراه، راه اصلی، راه روستایی،راه اصلی،نوسازی روکش آسفالت و بهسازی راه‌ها افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح مساکن مهر در استان تصریح کرد: همچنین پروژه‌های مسکن اقدام ملی نیز در آذربایجان‌غربی آغاز شده و سالن مسافری پایانه مرزی سرو ارومیه نیز افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه نیز با اشاره به اهتمام دولت برای پایان‌بخشی به راه بین‌المللی خوی-قطور- رازی تا سه سال آینده گفت: امید است که کل این مسیر به یک اتوبان در شان و تراز مردم آذربایجان‌غربی و کشور تبدیل شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با بیان اینکه امسال 700 کیلومتر راه در کشور افتتاح شده است افزود: همچنین بین 30 تا 60 کیلومتر بزرگراه نیز در استان‌ها افتتاح شد.

اسلامی در ادامه از ثبت نام 530 هزار نفر واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن در کشور خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 20 هزار نفر از این تعداد نسبت به تکمیل پرونده و افتتاح حساب اقدام کرده‌اند و امید است که مردم در تکمیل پرونده و افتتاح حساب تسریع کنند تا این پروژه شتاب بگیرد.

وی افزود: همچنین 116 هزار نفر از واجدان شرایط از قشر کارگری بوده و 11 هزار نفر نیز از زنان سرپرست خانوارند و امید است با افتتاح این پروژه، گامی در جهت خانه‌دار شدن مردم در دولت دوازدهم برداشته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان