//
کدخبر: ۲۷۵۰۲۲ //

امام جمعه کرمانشاه: سپاه با توزیع بسته‌های معیشتی باری از دوش مردم برداشت

امام جمعه کرمانشاه گفت: سپاه در روزهای شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده برای مردم با توزیع بسته‌های معیشتی باری از دوش مردم برداشت.

امام جمعه کرمانشاه: سپاه با توزیع بسته‌های معیشتی باری از دوش مردم برداشت

 آیت‌الله مصطفی علما در نخستین خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه پس از کاهش شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در قصه کرونا مردم سراسر کشور به میدان آمده و خدمت کردند تا این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تشکر از عموم مردم برای رعایت دستورات بهداشتی بیان کرد: باید از مردم تشکر کنیم که در چند ماه گذشته خود را حفظ کرده و از دیگران نیز مراقبت کردند و در این مدت وزارت بهداشت تلاش کار ویژه‌ای انجام داد.

علما با بیان اینکه وزارت بهداشت، پزشکان و پرستاران برای کمک به مردم بسیار تلاش کردند تاکید کرد: شما برادرها و خواهرهای گرامی نیز باید با مراقبت از خود و دیگران به آنها کمک کنید تا کار برای پرسنل شاغل در بیمارستان‌ها ساده شود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امام حسین(ع) امیر همه ما است تصریح کرد: باید برای سید الشهدا(ع) عزاداری کرده و در عزاداری‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و در این قضیه نگاه ما به رفتار و گفتار مقام معظم رهبری باشد زیرا حرکت ایشان حجت است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مناسبت‌های کشور گفت: 24 و 25 مرداد مناسبت نزول سوره "هل اتی" و روز مباهله است و 26 مرداد سالروز ورود آزادگان است که به گردن انقلاب اسلامی حق دارند زیرا آنها با سال های تحمل زندان پیام انقلاب را منتقل کردند.

علما افزود: 27 مرداد روز مقاومت پاوه است که در روزهای نخست وقوع انقلاب اسلامی یکی از نقشه‌های دشمن تکه تکه کردن ایران اسلامی بود و نقشه شوم جدایی پاوه با تقدیم شهدای بسیاری از سپاه و ارتش و مردم غیور منطقه خنثی شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تسلیت رحلت امام جمعه برادران اهل سنت کرمانشاه بیان کرد: مرحوم ماموستا محمدی عمر شریف خود را در راه اسلام، تربیت مردم، تلاوت قرآن و ایجاد برادری صرف کرد که نبود وی ضایعه برای منطقه است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توصیه‌های رسول خدا(ص) به امیرالمومنین(ع) بیان کرد: سه توصیه پیامبر انجام درست واجبات و فرائض؛ چه شخصی و اجتماعی، دوری از آنچه که خداوند حرام کرده است و رضایت به آنچه که خداوند داده است با وجود سعی و تلاش هست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان