//
کدخبر: ۲۷۴۳۶۲ //

ضوابط مجتمع های مسکونی با رویکرد دوستدار کودک در سمنان تدوین می شود

رییس اداره شهر دوستدار کودک از تدوین ضوابط مجتمع های مسکونی با رویکرد دوستدار کودک خبر داد .

ضوابط مجتمع های مسکونی با رویکرد  دوستدار کودک در سمنان تدوین می شود

دومین نشست فصلی شورای اجرایی شهر دوستدار کودک سمنان به ریاست سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان و با حضور معاونان و روسای سازمان ها و ادارات زیرمجموعه شهرداری سمنان تشکیل شد.

سمانه محمدیان رییس اداره شهر دوستدار کودک در این نشست با ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در سه ماهه نخست سال گفت : با اعلام رسمی انتخاب شهر سمنان به عنوان یکی از 12 شهر پایلوت دوستدار کودک ، برنامه ریزی در حوزه برنامه های عملیاتی دوستدار کودک با رویکرد مطالعه و پژوهش اجتناب ناپذیر است و می بایست طبق دستورالعمل ارسالی از سوی یونیسف ایران ، برنامه ها و مراحل اجرای برنامه های پایلوت دوستدار کودک صورت گیرد.

محمدیان افزود : در این نشست فصلی موضوعات مهم حوزه کودک مطرح شد و مقرر شد تا تمام سازمان ها و ادارات زیرمجموعه شهرداری سمنان برنامه های حوزه کودک در مباحث آموزشی ، فراغتی ، اجتماعی و فرهنگی و حتی شهرسازی را طبق دستورالعمل ها و ضوابط دوستدار کودک انجام دهند.

اجرای المان های کودکانه ، طراحی پارک های موضوعی و آموزشی برای کودکان ، نام گذاری یکی از میادین بنام کودک ، طراحی اتاق های مادر و کودک برای مجتمع های تجاری و فضاهای عمومی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود که محمدیان به آنها اشاره کرد.

رییس اداره شهر دوستدار کودک از تدوین ضوابط مجتمع های مسکونی با رویکرد  دوستدار کودک خبر داد و گفت : در راستای پیشبرد شهر دوستدار کودک سمنان و لزوم توجه به آموزش ، رشد، شادی و نشاط کودکان ، ایجاد فضای بازی و اتاق های مادر و کودک در مجتمع های مسکونی در این نشست مطرح و مقرر شد تا معاونت شهرسازی و معماری ، طرح ضوابط مجتمع های مسکونی با رویکرد  دوستدار کودک را جهت تصویب نهایی و اجرا تدوین نماید .

تهیه گزارش: علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان