//
کدخبر: ۲۷۴۲۲۸ //

وضعیت کرونا در هرمزگان همچنان نگران کننده است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هرمزگان همچنان در وضعیت پرخطر و پیک بیماری است و آینده وضعیت شیوع بیماری به رفتار مردم بستگی دارد.

وضعیت کرونا در هرمزگان همچنان نگران کننده است

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۱۹ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ساعت گذشته، ۶ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها در استان به ۵۹۶ نفر رسید.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ بیمار کرونایی بستری و ۵۳ بیمار با بهبود حالشان مرخص شده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۱۲ بیمار کرونایی در بخش ایزوله و ۷۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند که حال ۲۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان با بیان اینکه تاکنون ۵۲ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان انجام‌شده است، اظهار کرد: استان هنوز در وضعیت پرخطر و پیک بیماری است، البته در شاخه نزولی با شیب کند به سمت کاهش و آینده وضعیت شیوع بیماری به رفتار مردم بستگی دارد.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین رفتار مراقبتی مردم استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات، رعایت بهداشت فردی و مراجعه به مراکز درمانی در صورت داشتن علائم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان