//
کدخبر: ۲۷۳۴۹۵ //
دکتر توسلی زاده در گردهمایی عقیدتی سیاسی سپاه:

آرامش جز در سایه معنویت و ارتباط با منشا خلقت میسر نخواهد شد

نشست عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه با رییس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد.

دکتر  پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری کرمانشاه در نشست عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه معنویت نیاز فطری انسان است خاطر نشان ساخت آرامش و آسایش جز در سایه معنویت و ارتباط با منشا خلقت میسر نخواهد شد.

ایشان یادآور شد: اسلام مادیات را همراه و تحت اداره و اراده معنویت قرار داده است. دین با دستورهای اخلاقی و تعالیم حیات بخش خود انسان را به عزت نفس، مناعت طبع و پرهیزکاری فرا می خواند و معنویت انسان را به معاد و روز رستاخیز معتقد ساخته و به زندگی مادی بشر طراوت می بخشد.

رئیس کل دادگستری در ادامه سخنان خود افزود: معنویت بینش انسان را نسبت به جهان سامان می دهد، آفرینش را هدف‌دار و هدف انسان را تکامل و سعادت معرفی می کند؛ اما انسان بدون معنویت نظام هستی و قوانین حاکم بر آن را درست نمی شناسد و آن را به گونه نادرست توجیه و تفسیر می کند.

دکتر توسلی زاده با اشاره به آثار و نتایج معنویت در خانواده گفت: همه ما با خانواده هایی مواجه شده ایم که با مشکلات بسیاری روبه رو هستند اما وجود همین اعتقادات مذهبی، مسیر زندگی آن ها را به کلی تغییر داده و اراده آن ها را برای مبارزه با مشکلات دو چندان کرده است.

لازم به یادآوری است این مراسم در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد و رئیس کل دادگستری استان به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان