//
کدخبر: ۲۷۳۳۴۴ //

اجرای طرح آرشیو الکترونیک اسناد در شهرداری کرمانشاه

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح آرشیو الکترونیک اسناد در شهرداری کرمانشاه خبر داد.

اجرای طرح آرشیو الکترونیک اسناد در شهرداری کرمانشاه

مهندس محمدرضا لطفی در این‌خصوص اظهار داشت:‌‌ آرشیو الکترونیکی اسناد مهمترین اقدام در خصوص حفظ، نگهداری و دسترسی سریع و آسان به اسناد کاغذی، صوت، فیلم و فایل در بانک اطلاعاتی می باشد.

 وی ادامه داد: در همین راستا شهرداری کرمانشاه از ابتدای سال جاری در مناطق هشتگانه شهرداری، اداره املاک و سازمان آتش نشانی نسبت به آرشیو اسناد اقدام نموده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با اشاره به بروزرسانی و آرشیو اسناد سنوات گذشته افزود: روزانه به صورت میانگین ۸۰۰ پرونده  با دسته بندی: بیش از ۱۰۰برگ، بین ۵۰ تا ۱۰۰برگ، بین ۲۰ تا ۵۰ برگ و کمتر از ۲۰ برگ آرشیو می‌شود.

مهندس لطفی در خصوص آرشیو اسناد عمومی نیز افزود: بعد از جمع‌آوری و بارگذاری اسناد عمومی  شهروندان می توانند از طریق سایت از پیش‌طراحی شده به اسناد عمومی مورد نظر، دسترسی پیدا نموده و از مراجعه حضوری به شهرداری و ادارات ذیربط خودداری نمایند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ادامه داد: اطلاعات ملکی مانند میزان تراکم و هزینه‌های شهرداری بر اساس نقشه جغرافیایی دسته‌بندی شده و برای شهروندان قابل مشاهده است.

وی افزود: آرشیو الکترونیک مهم‌‌ترین اقدام در خصوص برون‌سپاری خدمات شهروندی به دفاتر خارج از شهرداری است.

مهندس لطفی در پایان افزود: با توجه به اقدامات انجام گرفته و سرعت ثبت اسناد و اطلاعات، پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم سال ۹۹ برون‌سپاری خدمات شهروندی امکان‌پذیر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان